دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 30571
مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی:

۱۰۴ هزار نفر از طلاب کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی از پوشش بیمه‌ای حدود ۱۰۴ هزار نفر از طلاب حوزه‌های علمیه کشور خبرداد.
۱۰۴ هزار نفر از طلاب کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند‌
به گزارش قم نیوز، رضا امینی صبح امروز در چهارمین نشست کارگروه مشترک سازمان تامین اجتماعی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به همه تعهدات خود در قبال بیمه‌شدگان و کارفرمایان پایبند است و به آن عمل می‌کند، اظهار داشت: همکاری و تعامل سازمان تامین اجتماعی با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بسیار خوب است.

مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی عمل به تعهدات قانونی در برابر تمامی شرکای اجتماعی خود به ویژه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را لازم می‌داند، تصریح کرد: تامین اجتماعی درنظر دارد تسهیلاتی به منظور حل مسائل و مشکلات پیش‌روی شرکای اجتماعی خود ارائه کند.

امینی همچنین با طلاب و روحانیون را از اقشار فرهیخته جامعه عنوان کرد و گفت: روحانیت با تبلیغ معارف الهی، تغذیه معنوی و فکری جامعه را بر عهده دارد و خدمت به آنان افتخاری برای سازمان تامین اجتماعی است.

معاون مسکن و تامین اجتماعی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور نیز در این نشست تلاش‌های سازمان تامین اجتماعی در خدمت به مردم و بیمه شدگان را شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر گام‌های خوبی در راستای خدمت صادقانه به مردم برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی طلاب و روحانیون از سال ۱۳۸۳ در کشور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا ۱۰۴ هزار نفر از طلاب کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfytdm.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما