دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 30591
منبع : روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم
رئيس شوراي اسلامي شهر قم خبر داد:

بهره‌گيري از همه ظرفيت‌هاي شهرداري براي خدمت رساني به زائران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم از به كارگيري همه ظرفيت‌هاي شهرداري قم براي خدمت رساني به زائران و مسافران در نيمه شعبان و ايام بزرگداشت امام راحل و ۱۵ خرداد خبر داد.
بهره‌گيري از همه ظرفيت‌هاي شهرداري براي خدمت رساني به زائران
به گزارش قم نیوز، ولي الله بياتي با اشاره به برنامه‌هاي ايام نيمه شعبان اظهار داشت: امسال نيمه شعبان با ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد مصادف شده كه پيش‌بيني مي‌شود جمعيت بيشتري نسبت به سال‌هاي گذشته به شهر قم سفر كنند.

وي افزود: به همين منظور كميته‌ها و ستادهايي در شهرداري تشكيل شده و برنامه‌ريزي مفصلي در زمينه پاركينگ‌ها، سرويس‌هاي بهداشتي و تامين آب آشاميدني صورت گرفته است.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه شهرداري براي ارائه خدمات زحمات فراواني نسبت به سال گذشته متحمل شد گفت: امسال نيز كار با قوت انجام مي‌شود و جلسات استاني برگزار شده و تقسيم كار صورت گرفته و در زمينه وظايف شهرداري برنامه‌ريزي شده است.

وي عنوان كرد: برنامه‌ريزي لازم انجام شده تا با بكارگيري همه ظرفيت‌هاي شهرداري بتوان خدمات خوبي را به زائران و مسافران ارائه داد.

بياتي از تصويب مجوز ارائه خدمات۱۵۰ نفر از نيروهاي شهرداري در ايام نيمه شعبان خبر داد و افزود: شهرداري با به كارگيري اين افراد تا پايان خرداد خدمات خوبي را به زائران در زمينه‌هاي مختلف ارائه مي‌دهد.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه در تعطيلات جمعيت بيشتري در قم تردد دارند، تمهيدات بيشتري اتخاذ شده است تا شاهد بروز هيچ مشكي نباشيم.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه بحث نيمه شعبان و رحلت امام خميني(ره) از مناسبت‌هاي ملي است گفت: امسال ۱۴ و ۱۵ خرداد با نيمه شعبان تقارن پيدا كرده بنابراين بايد شهرداري را براي خدمت در اين ايام كمك كرد.

وي يادآور شد: زائران مي‌خواهند از فضاي معنوي اين شهر استفاده كنند، بنابراين بايد امكانات لازم در پارك‌ها و فضاهاي سبز را فراهم كنيم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchzmnx.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما