يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 30678
عضو شورای شهر قم:

صدور پیوست فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی قم در اولویت قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در مورد پیوست فرهنگی پروژه‌ها صحبت می‌شود اما عملیاتی نمی‌شود، گفت: باید بودجه لازم برای اجرایی شدن اقدامات فرهنگی در اختیار شهرداری قرار گیرد.
صدور پیوست فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی قم در اولویت قرار گیرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سعید روحانی صبح امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مقرر شده بود امروز گزارشی از فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی شورا ارائه دهم اظهار داشت: نیازی به توضیح اهمیت و لزوم انجام کارهای فرهنگی نیست و همه با آن آشنایی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: اگر به مسئله‌ای اعتقاد و باور داشته باشیم به مرحله عمل می‌رسد اما در بحث فرهنگ هنوز به این باور نرسیده‌ایم و این تنها مشکل شهر قم نیست.

وی گفت: این مسئله در شهر قم ویژه است اما نگاه ویژه ای به آن نمی‌شود؛ قم یک شهر فرهنگی است و اگر این شهر را شهری فرهنگی می‌دانیم باید نگاه فرهنگی وجود داشته باشد.

روحانی با اشاره به اینکه در مورد پیوست فرهنگی پروژه‌ها صحبت می‌شود اما عملیاتی نمی‌شود عنوان کرد: چرا بودجه‌های فرهنگی پایین‌ترین بودجه است؟ چرا در استانداری اداره ارشاد مدعی شده است هیچ بودجه ای دریافت نکرده است؟

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مسئله حجاب در استان قم نامناسب است و علما از این وضعیت گله‌مند هستند بیان کرد: این مسئولیت برعهده معاونت سیاسی امنیتی استانداری است و همانگونه که به مسائل عمرانی بودجه اختصاص می‌یابد نباید از مسئله فرهنگ غافل شد و همین بودجه باید برای مسائل فرهنگی هم تخصیص یابد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdj90s.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما