قم نيوز : قم نیوز: در حالی که چند روزی از انتخاب و تایید شهردار موفق اصفهان برای مدیریت شهری قم نمی گذرد، اخبار حکایت از پیشنهاد شهرداری اصفهان به شهردار سابق قم دارند.
محمد دلبری، شهردار سابق قم.
محمد دلبری، شهردار سابق قم.
به گزارش قم نیوز، ضرب المثلی هست که می‌گوید جنس خوب روی زمین نمی ماند و به نظر می رسد این ضرب المثل در مورد محمد دلبری، شهردار سابق قم صادق است زیرا هنوز چند روزی از خالی شدن پست شهرداری اصفهان نگذشته است که اخبار حکایت از پیشنهاد شدن این پست به وی دارند.

دلبری چندی قبل به دلائیل پزشکی که در اصل به سبب ناهمرانی مدیران و خنجر زدن دوستان حادث شده بود، از شهرداری قم استعفا کرد، اما این استعفا که به طور صوری و بدون هیچ بحثی توسط شورای شهر پذیرفته شد، چیزی از ارزش های وی کم نکرد.

اصفهان نیز تا چندی قبل از نعمت مدیریت شهری خوبی چون دکتر سقائیان نژاد برخوردار بود اما ظاهرا شورای اسلامی شهر اصفهان دیگر تاب مدیریت وی را نداشت و پس از 12 سال به بهانه‌ای، دست به استیضاح وی رفت.

البته با توجه به بیماری جسمی دلبری، پذیرش پست شهرداری اصفهان بعید به نظر می رسد اما بی تردید دغدغه ذهنی و درگیری شهردار سابق شهر کریمه اهل بیت(س) در اصفهان کمتر خواهد بود.

بی تردید شهردار سابق قم با تجربه ای که در 44 ماه شهرداری قم اندوخته است، هر جا که باشد، محل خدمات پرشماری خواهد بود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcb5zbf.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

چقدر جالب! البته اگر این خبر صحت داشته باشد می شود مثال بارز مرغ همسایه غاز است...
یا از هر دستی بدهی از همان دست پس می گیری....
ايشون برن شهردار دودهك بشن
وشهردار فعلي قم هم متخلف هستن
قابل توجه قهميهاي ساده لوح