جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 30765
مدیرعامل موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی:

پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی در قم راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی با اعلام تشکیل پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی در قم گفت: طلاب بسیجی با تشکیل پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی گام‌های گسترده‌تری برمی‌دارند.
پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی در قم راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمود جانلو با اعلام خبر تشکیل پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی در قم اظهار داشت: طلاب بسیجی موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی با تشکیل پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی تحت نظارت در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی گام‌های گسترده‌تری برمی‌دارند.

مدیرعامل موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی، بابیان اینکه این موسسه فعالیت‌هایی را در زمینه صرفه‌جویی مواد مصرفی و حمایت از تولیدات داخلی را مورد توجه قرار می‌دهد، عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در این پایگاه وجود دارد که لازم است به بهترین وجه از این ظرفیت‌ها بهره برد.

وی عنوان کرد: مانور سه‌روزه اقتصاد مقاومتی با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب به همت پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی حوزه شهید قربانی در استان قم در حال اجرا است که برنامه‌هایی از جمله بازدید از کارخانجات تولید داخلی، حضور در فروشگاه‌ها و بازارها، دیدار با مسئولان دستگاه‌های دولتی را دنبال می‌کنند.

جانلو با اشاره به حمایت‌های مراجع و مسئولان حوزه علمیه قم از این حرکت اقتصاد مقاومتی طلاب خاطرنشان کرد: باید وحدت عمومی در عرصه اقتصاد مقاومتی با همدلی و هم‌زبانی شکل گیرد تا بتوانیم در این حوزه به دستاوردهای موردنظر برسیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcam0ne.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما