شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 30799
منبع : روابط عمومي و امور بين الملل استانداري قم
مدير كل امور زنان و خانواده خواستار شد:

ضرورت استفاده از ظرفيت فضاي مجازي در تعميق فرهنگ حجاب وعفاف

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل امور زنان خواستار استفاده از ظرفيت فضاي مجازي در تعميق فرهنگ حجاب وعفاف شد.
ضرورت استفاده از ظرفيت فضاي مجازي در تعميق فرهنگ حجاب وعفاف
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهيري صبح شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های روز عفاف و حجاب كه با حضور نماينگان برخي ادارات در استانداري قم برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از ظرفيت فضاي مجازي در تعميق فرهنگ حجاب وعفاف ضروري است و اين امر بايستي در دستور کار مسوولين امور فرهنگي قرار گيرد.

ظهيري افزود: اينترنت بايد به لوازم ضروري و اوليه در تبليغ ديني تبديل شود و هر مبلغ و مدرسي خود را ملزم به استفاده از آن و بهره‌گيري تبليغي از آن بداند، چرا که منطقي نيست کسي مدعي تبليغ دين باشد ولي با ابزارهاي روز بيگانه بوده و توان استفاده از آن‌ها را نداند.

وي با اشاره به ضرورت آموزش عاملان امر به معروف و نهي از منكر، بيان كرد: عاملان امر به معروف و نهي از منكر بايد آموزش هاي لازم را جهت اجراي اين امر واجب فراگيرند وتوجه داشته باشند كه از الفاظ ايجابي به جاي الفاظ سلبي استفاده كنند.

مشاور استاندار قم افزود: اجرای برنامه ها و طرح های بزرگ فرهنگی ملزم به همکاری تمام دستگاه های فرهنگی و آحاد مردم جامعه است.

برگزاري نمایشگاه حجاب و عفاف، تهیه بسته های فرهنگی حجاب و عفاف، استقرار عاملان امر به معروف و نهي از منكر در مكان هاي عمومي از جمله مصوبات اين جلسه است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwqnx.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما