دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 30856
منبع : پایگاه خبری پلیس
رئیس پلیس آگاهی قم:

کلاهبردار ۲۵ میلیارد ریالی در قم زائران عتبات عالیات دستگیر شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری فردی به اتهام کلاهبرداری ۲۵ میلیارد ریالی از زائران عتبات عالیات با شگرد اعزام به مبلغ پایین تر از قیمت واقعی خبر داد.
کلاهبردار ۲۵ میلیارد ریالی در قم زائران عتبات عالیات دستگیر شد
به گزارش قم نیوز، مهدی قدمی اظهار داشت: با اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی، از متقاضیان اعزام به عتبات عالیات با شیوه ثبت نام با مبلغی پایین تر از قیمت سازمان حج و زیارت، موضوع در دستور کار تیم مجربی از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خانمی از سال ۱۳۸۹ تا کنون در زمینه اعزام تورهای زیارتی و سیاحتی در یکی از استان‌های همجوار با قیمتی کمتر از قیمت واقعی سازمان حج و زیارت فعالیت داشته و تعدادی از هموطنان را نیز اعزام و با این روش متقلبانه اعتماد متقاضیان بیشتری را جلب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده محل‌های احتمالی تردد و مخفیگاه متهم شناسایی شد و سرانجام وی در اقدامی ضربتی در شهرستان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قم منتقل شد.

سرهنگ قدمی افزود: متهم با اعتراف صریح به اتهامات خود به کلاهبرداری از ۱۵۰۰ نفر با مبلغی در حدود ۲۵ میلیارد ریال اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با هشدار به متقاضیان اعزام به عتبات عالیات افزود: شهروندان فریب این گونه افراد را نخورند و طبق موازین سازمان حج و زیارت در خصوص سفرهای زیارتی اقدام کنند تا زمینه برای کلاهبرداری این گونه افراد فراهم نشود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb0wbf.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما