سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : 3090
در پایان رقابت مدعیان؛

برترین‌های دو صحرانوردی قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: با حضور دبیر هیئت دو و میدانی استان قم برترین‌های پیکارهای انتخابی دو صحرانوردی قم مشخص شدند.
برترین‌های دو صحرانوردی قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار کرد: بعد از اینکه از سوی کمیته دوهای استقامت و نیمه استقامت فدراسیون دوومیدانی، برنامه برگزاری پیکارهای دو صحرانوردی قهرمانی کشور مشخص شد، برنامه ریزی برگزاری پیکارهای انتخابی دو صحرانوردی استان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی این کمیته در فدراسیون دو و میدانی کشورمان، این دوره از پیکارهای دو صحرانوردی قهرمانی مردان کشور در تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به زودی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: بر همین اساس رقابت‌های انتخابی دو صحرانوردی استان را با شرکت مدعیان برگزار کردیم که نفرات برتر به منظور اعزام به این رقابت که در قزوین برگزار می‌شود، شناخته شدند.

رضایی یادآور شد: در پایان رقابت‌های انتخابی دو صحرانوردی نونهالان و نوجوانان استان قم که در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، رضا ملک پور، علی محمدی، علیرضا فتاحی و حسین میرزایی به عنوان نفرات تشکیل دهنده ترکیب تیم اعزامی قم انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های دو صحرانوردی نونهالان و نوجوانان کشور به میزبانی هیئت دو و میدانی استان قزوین برگزار می‌شود، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان روز بیست و یکم دی ماه جاری برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم بیان داشت: رقابت‌های رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در حالی به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دوومیدانی، مسابقات رده سنی جوانان کشور نیز روز اول دی ماه سال جاری در بوشهر برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

وی با بیان اینکه مسابقه صحرانوردی بانوان کشور نیز روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، اضافه کرد: نفرات بسیار خوبی داریم که در حال حاضر زیر نظر مربیان خود مشغول آماده سازی هستند تا عملکرد خوبی در این دوره داشته باشند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه به موفقیت ورزشکاران قمی در رقابت‌های لیگ‌های دو و میدانی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با وجود بضاعت کمی که در اعزام تیم‌های دو و میدانی قم به لیگ‌های کشور داشتیم، شاهد درخشش دو و میدانی قم در این مسابقات بودیم و خوشبختانه نفرات اعزامی قم توانستند به خوبی توانمندی دو و میدانی قم را به نمایش بگذارند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: امسال عناوین خوبی در رشته‌های پیاده روی، چند گانه و پرش‌ها در بخش بانوان و همچنین در رشته‌های پرش طول و پرش سه گام و همچنین پرتاب‌ها در بخش آقایان برای تیم‌های اعزامی دو و میدانی قم کسب شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.n0s2yt0zza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما