قم نيوز : قم نیوز: در قالب برنامه توسعه صنعتی استان قم، عملیات اجرایی ساخت بزرگترین كارخانه تولید لوازم خانگی این استان روز سه شنبه با حضور استاندار در شهرك صنعتی محمودآباد قم آغاز شد.
عملیات اجرایی ساخت بزرگترین كارخانه تولید لوازم خانگی استان قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، این واحد تولیدی در زمینی به مساحت حدود ۱۰۰ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و مشاركت تسهیلات دولتی ساخته خواهد شد.

بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده، فاز اول این شركت در زیربنای ۳۰ هزار متر مربع و تا تابستان سال ۹۱ به مرحله تولید و بهره برداری خواهد رسید.

این واحد تولیدی با اشتغال زایی مستقیم یكهزار نفر در دو فاز، در زمینه تولید انواع ماشینهای لباسشویی، ظرفشویی و كولر برای بازارهای داخلی و آسیای میانه فعالیت خواهد كرد.

همچنین روز سه شنبه در مراسمی جداگانه، پروژه اتصال شهرك صنعتی شكوهیه به اتوبان قم- تهران با حضور استاندار قم كلنگ زنی شد.

در این مرسم حجت الاسلام محمدحسین موسی پور در سخنانی گفت: اجرای این پروژه علاوه بر رونق شهرك شكوهیه، به كاهش و روان سازی ترافیك و تسهیل عبور و مرور صاحبان واحد های تولیدی مستقر در شهرك كمك خواهد كرد.

عملیات اجرایی كارخانه تولید لوازم خانگی در شهرك صنعتی محمودآباد، در قالب سیاستها و برنامه توسعه بخش صنعت و افزایش تولیدات صنعتی استان آغاز شده است.

استاندار قم دیروز در مراسم بهره برداری از كارخانه سیمان نیزار اعلام كرد: در اجرای برنامه توسعه بخش صنعت قم، یكهزار و ۷۶۷ طرح صنعتی جدید در این استان اجرا می شود.

وی اضافه كرد: عملیات اجرایی این طرح ها با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومان بزودی در نقاط مختلف استان قم آغاز می شود آوی میزان اشتغالزایی طرح های ذكر شده را ۵۰ هزار نفر اعلام كرد.

موسی پور بیان داشت: یك میلیارد دلار برای احداث طرح ‌های گوناگون صنعتی دركارگروه‌های استانی مصوب و به بانك صنعت و معدن ارجاع شده است كه با پرداخت تسهیلات به موقع شاهد ایجاد و بهره ‌برداری طرح‌های اولویت ‌دار استان خواهیم بود.

وی روند توسعه صنعتی و اقتصادی استان قم را روبه رشد دانست و گفت: احداث كارخانه فولاد غرب آسیا، نیروگاه یكهزار مگاواتی، تولید پنل های خورشیدی، شهرك چاپ و نشر، توسعه شهرك های صنعتی محمود آباد و شكوهیه و برنامه ریزی برای احداث شهرك ۲۰۰ هكتاری نمونه الغدیر، از جمله اقداماتی است كه برای توسعه صنایع و اقتصاد استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.unek49n6e5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما