چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : 3151
لطفی نیاسر خبر داد:

پخش ویژه‌برنامه‌های 9 دی از رادیو معارف

قم نيوز : قم نیوز: مدیر رادیو معارف گفت: بازخوانی زمینه‌های پیدایش حماسه 9 دی و تحلیل و تبیین این روز به یاد ماندنی در ویژه برنامه‌های رادیو معارف پرداخته می‌شود.
پخش ویژه‌برنامه‌های 9 دی از رادیو معارف
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر با اعلام اختصاص ۲۱۷ دقیقه به یوم‌الله ۹ دی گفت: رادیو معارف با هدف پاسداشت حماسه ماندگار و به یاد ماندنی که امت حزب‌الله در این روز رقم زد، ویژه برنامه‌هایی را به مخاطبان تقدیم خواهد کرد.

وی در معرفی این برنامه‌ها گفت: در ۸ دی با برنامه "مجله روز" به استقبال روز حماسه بصیرت و ولایت‌مداری خواهیم رفت. این برنامه از ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه به مدت ۲۰ دقیقه به بازخوانی و تحلیل زمینه‌های پیدایش حماسه ۹ دی می‌پردازد.

وی در ادامه افزود: در روز نهم دی‌ماه نیز از ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه برنامه "برگی از تاریخ" آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر با معرفی ویژه برنامه زنده این روز با عنوان "حماسه دی" گفت: در این ویژه برنامه که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ پخش خواهد شد با حجت‌الاسلام مهدی طائب به صورت حضوری و آیت‌الله کعبی و حجت‌الاسلام احمد رهدار و استاد سعدالله زارع به صورت تلفنی در برنامه مشارکت داشته و به مباحث دشمن‌شناسی و ضرورت اتحاد و بصیرت در پرتو ولایت می‌پردازند.

مدیر رادیو معارف با بیان اینکه قسمتی از سه بخش‌ خبری ساعت ۱۱، ۱۹ و ۲۱ رادیو معارف به انعکاس اخبار مرتبط با حماسه ۹ دی در سراسر کشور اختصاص یافته است، افزود: برنامه "پیام ولایت" به گزیده‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری پیرامون حماسه ۹ دی می‌پردازد و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در برنامه "مجله خبری" به تحلیل این حماسه پرداخته می‌شود.

وی گفت: همچنین با هدف ارتقای سطح بینش دینی، سیاسی و اجتماعی مخاطبان، نماز جمعه تهران به صورت زنده و نماز جمعه قم در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به صورت تولیدی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.sbfurhb88iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما