دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 31514
رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش قم خبر داد؛

اختصاص چهار مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش قم از اختصاص چهار مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در قم خبر داد.
اختصاص چهار مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در قم
به گزارش قم نیوز، عباس گیلکی اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات سازمان سنجش نتایج آزمون سراسری در تاریخ ۳۰ تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می‌رسد و از تاریخ پنجم تا ۱۰ مردادماه نیز زمان انتخاب رشته خواهد بود.

وی گفت: برای داوطلبان کنکور سراسری چهار پایگاه مشاوره و انتخاب رشته آموزش و پرورش در سطح نواحی فعالیت می‌‌کنند.

رئیس مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: مراکز انتخاب رشته در ناحیه یک و چهار برای پسران در خیابان معلم، میدان روح الله، دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) و برای دختران در گلزار شهدا، جنب اداره اوقاف، آموزشگاه قائمیه و در ناحیه ۲ و سه برای پسران در میدان مطهری، ابتدای خیابان اراک، دبیرستان ماندگار صدوق و برای دختران در میدان سعیدی، پشت فروشگاه رفاه، مرکز آموزش نیروی انسانی ناحیه ۲ واقع شده است.

وی افزود: این پایگاه‌ها در ۲ شیفت صبح از ساعت هشت الی ۱۳ و در بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به پذیرش و انتخاب رشته رایانه‌ای و مشاوره حضوری می‌پردازند.

گیلکی بیان کرد: داوطلبان برای دریافت خدمات مشاوره باید ابتدا پذیرش شده و بعد از انتخاب رشته رایانه مشاوره حضوری انجام می‌گیرد.

وی در پایان گفت: مراجعه به این پایگاه‌های انتخاب رشته برای کلیه داوطلبان آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdok0s.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما