سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 31920
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
سرپرست شهرداري منطقه ۲ قم خبر داد؛

اتمام فاز اول روكش آسفالت شوارع اصلي و فرعي منطقه ۲ قم

قم نيوز : قم نگار: سرپرست شهرداري منطقه ۲ قم از به اتمام رسيدن فاز اول عمليات بهسازي آسفالت معابر اين منطقه خبر داد.
اتمام فاز اول روكش آسفالت شوارع اصلي و فرعي منطقه ۲ قم
به گزارش قم نگار، اسفيجانيان با بيان اينكه اجراي اين طرح در راستاي افزايش سطح رضايت‌مندي و بهبود رفت و آمد شهروندان در معابر منطقه صورت گرفته است افزود: فاز اول عمليات روكش آسفالت و لكه‌ گيري حدود ۲۷هزار مترمربع از سطح خيابان‌هاي جوادالائمه و ۱۶ متري وليعصر، حكمت جنوبي، معصوميه جنوبي وشمالي ، مسير دسترسي جنب بوستان شفق و تقاطع ۶۰ متري نيروگاه به بلوار آيت الله بني فضل(ره) به پايان رسيده است.

وي اظهارداشت: لزوم لكه‌گيري آسفالت معابر به جهت جلوگيري از خطرات احتمالي جزو وظايف جاري شهرداري‌ها بوده و به اين منظور در جهت رفاه حال شهروندان و با توجه به برنامه‌‌ريزي‌هاي انجام گرفته و شناسايي معابر مورد نياز، اقدام به تعويض روكش آسفالت و مرمت خيابان‌هاي منطقه كرده‌ايم.

اسفيجانيان ادامه داد: در اين اقدام عمليات تراش و ترميم آسفالت خيابان جوادالائمه به متراژ ۳هزار مترمربع به پايان رسيده است.

وي با بيان اينكه اجراي عمليات روكش آسفالت در معابر منطقه با توجه به استانداردهاي روز دنيا انجام مي‌گيرد‌ تصريح كرد: فاز اول عمليات روكش و ترميم آسفالت سطح منطقه، هزينه‌اي بالغ بر يك و نيم ميليارد تومان در بر داشته است، و فاز دوم و سوم آن به تناوب تا پايان سال جاري به اتمام مي رسد.

وي با اشاره به شناسايي تمام خيابان‌هاي منطقه كه نيازبه لكه گيري يا روكش آسفالت دارند‌ خاطرنشان كرد: اين منطقه از ابتداي سال جاري نسبت به اجراي عمليات لكه‌گيري و روكش آسفالت در بيش از ۲۷ هزار مترمربع ازسطح معابر اقدام نموده است كه خيابان فرعي۱۶ متري وليعصر،خيابان اصلي و فرعي حكمت و جوادالائمه ازجمله اين خيابان‌ها بوده‌اند.

شهردار منطقه ۲ يادآورشد: روند اجراي فعاليت‌هاي عمراني منطقه با رويكرد تحقق اهداف مديريت شهري و اجراي تعهدات در راستاي تامين رفاه، آسايش و جلب رضايت‌مندي شهروندان منطقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7o8x.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما