جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 32116
وزیر بهداشت در قم:

بخشی از فضای منفی ایجاد شده علیه پزشکان با نیت گسترش نافرمانی مدنی بود‌

قم نيوز : قم نگار: وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: در سال گذشته فضایی علیه پزشکان ایجاد شد که به نظر می‌رسید بخشی از آن در جهت ایجاد نافرمانی مدنی بود.
بخشی از فضای منفی ایجاد شده علیه پزشکان با نیت گسترش نافرمانی مدنی بود‌
به گزارش قم نگار، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز که در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی سخن می‌گفت، اظهار داشت: از اینکه در آستانه هفته دولت و روز پزشک که به مناسبت تولد ابوعلی سینا نامگذاری شده است، فرصتی برای حضور در محضر شما ایجاد شد، خوشحالم زیرا جامعه پزشکی نیازمند موعظه و تشویق به طور همزمان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: جامعه پزشکی ایران همواره در کنار ملت ایران بوده است و امروز از نقاط مرزی کشور تا اقصا نقاط جهان به خدمت مشغول است، البته این جامعه خدمتگذار گاهی از تریبون‌های عمومی مورد بی‌مهری نیز قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که روحانیت جنبه روحانی جامعه را درمان می‌کنند، جامعه پزشکی نیز جسم جامعه را درمان می‌کند و هر کسی که از تریبون‌های عمومی به این جامعه خدمتگذار لطمه بزند، سبب لطمه‌زدن به این خدمات می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: هدف ما این است که جامعه پزشکی همواره در راه خدمت به مردم باشد و با آمد و شد دولت‌ها خدمات آن دچار نقصان نشود. از سوی دیگر بر آنیم که براساس منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و مجلس و دولت به سمتی حرکت کنند که مردم جز رنج درمان هنگام بیماری، رنج دیگری نداشته باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دولت باید در حوزه سلامت قیمت تمام شده را محاسبه کند تا با مشخص شدن هزینه‌های کامل، مشکلات بخش سلامت حل شود.

وی ادامه داد: امیدواریم قبل از پایان دولت یازدهم شاهد شروع پروژه‌هایی باشیم که حداقل نزدیک به ۲ هزار تخت در قم ایجاد شود و مشکلاتی که مردم در زمینه بیمارستانی دارند، حل شود و خدمات بهتری را مانند سایر مردم دنیا دریافت کنند.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به فضای ایجاد در یک سال گذشته علیه پزشکان گفت: در سال گذشته فضایی علیه پزشکان ایجاد شد که به نظر می‌رسید بخشی از آن در جهت ایجاد نافرمانی مدنی بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در آستانه هفته پزشک خواستار دریافت توصیه‌های حضرت عالی برای جامعه پزشکی هستیم و امیدواریم که در راه خدمت به مردم برداریم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccesq1.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما