دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 32184
منبع : روابط عمومی تامین اجتماعی قم
در نخستین روز از هفته دولت

نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم رونمایی شد

قم نيوز : ق نگار: مهمزمان با نخستین روز از هفته دولت، نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم که به منظور معرفی خدمات و ارائه دستاوردها و عملکرد دو ساله سازمان تامین اجتماعی در دولت طراحی شده است توسط مدیرکل تامین اجتماعی استان رونمایی شد.
نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم رونمایی شد
به گزارش قم نگار، این نمایشگاه مجازی در نخستین روز از هفته دولت امسال که با شعار «دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم» نامگذاری شده است رونمایی شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در خصوص برگزاری نمایشگاه مجازی گفت: به دنبال تصمیم استانداری قم در هفته دولت فعالیت‌های نمایشگاهی طبق سنوات گذشته به صورت فیزیکی نخواهد بود و امسال این نمایشگاه به صورت مجازی در سایت این اداره کل قم به نشانی www.qom.tamin.ir قرار گرفته است.

سید مجتبی موسوی اضافه کرد: امسال با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی و تاکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، نمایشگاه هفته دولت در دستگاه‌های اجرایی استان قم نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه مجازی فعالیت‌ها و خدمات اداره کل تامین اجتماعی قم معرفی می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم همچنین در خصوص برنامه‌های هفته دولت اداره کل تامین اجتماعی قم گفت: شرکت در غبارروبی مزار شهدای علی بن جعفر(ع)، حضور در بیت امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با مردم، بازدید از شعب و کارگزاری‌های رسمی زیرپوشش، برگزاری شورای اداری، برگزاری جشن هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه از جمله این برنامه‌ها است.

گفتنی است لینک‌های خدمات الکترونیک تامین اجتماعی، فرم‌های مورد نیاز مخاطبان برای دریافت خدمت، پرسش و پاسخ‌های بیمه‌ای، مطالب و جزوات آموزشی برای کارفرمایان، سامانه امتیازدهی کارگزاری‌ها، بخش ویژه انتشارات، معرفی کامل خدمات سازمان، بارگذاری قوانین و مقررات بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی، اطلاع رسانی و چند رسانه‌ای به لحاظ اهمیت موضوع به‌صورت مجزا در سایت فعال و قابل بهره‌برداری است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchkznx.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما