پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 32249
منبع : روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم
استاندار قم در مراسم تجلیل از خادمان به شهدا و ایثارگران مطرح کرد

اهمیت ارائه خدمات به خانواده ایثارگران و شهدا

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم گفت: تلاش می‌کنیم خدماتی شایسته به مردم شریف قم به‌ویژه خانواده ایثار و شهادت عرضه کنیم.
اهمیت ارائه خدمات به خانواده ایثارگران و شهدا
به گزارش قم نگار، همزمان با هفته دولت و روز کارمند مصادف با میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) مراسم تجلیل از خادمان به شهدا و ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد.

استاندار قم با حضور در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: شما خادمان در بنیاد شهید با صبر و ایثار بهترین خدمات را به بهترین بندگان خداوند ارایه می‌کنید.

مهدی صادقی افزود: تلاش و زحمات شما در راستای خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن این فرهنگ اسلامی بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال همدلی و همزبانی نام‌گذاری شده اراده دولت در خدمت به مردم با هم‌افزایی و اتحاد و انسجام کارها پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا با تمام توان از آنچه امکانات داریم در راستای رسیدن به اهداف متعالی در شأن و منزلت این شهر مقدس بهره‌برداری کرده و خدماتی شایسته به مردم شریف قم به‌ویژه خاندان ایثار و شهادت عرضه کنیم.

استاندار قم افزود: برای دستیابی به هدف نیازمند همان روحیه همدلی و همزبانی هستیم، با نگاه محبت‌آمیز و مثبت می‌توانیم به مقصود برسیم و مسئولیتی که بر دوش داریم، را به انجام رسانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این مراسم ضمن تبریک روز ولادت ثامن الحجج(ع) و گرامیداشت روز کارمند افزود: این جلسه به پاس تکریم از یکسال تلاش خادمان به شهدا و ایثارگران و تجلیل از صبر و همراهی خانواده‌های ایشان برگزار شده است.

سردار سیدجواد هاشمی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: شهید رجایی انسانی متدین، ولایت‌مدار، فروتن، ساده‌زیست و عملگرا بود، عزم ایشان در خدمت‌رسانی و شکست دشمنان باید الگوی همه مسئولان باشد.

وی ادامه داد: رجایی مردی برای برداشتن گام‌های بزرگ در میدان عمل بود و در کنار شهید باهنر دو بازوی مقاومت برای نظام و در دفاع از ولایت بودند، انسان‌هایی که نامشان برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد ماند.

در پایان این مراسم با حضور استاندار قم و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا از تعدادی از خادمان به شهدا، کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjh8et.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما