سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 32476
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم خبر داد

اجرای طرح «ارمغان مهر» با هدف تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان

قم نيوز : قم نگار: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح «ارمغان مهر» با هدف تامین لوازم‌التحریر و لباس دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
اجرای طرح «ارمغان مهر» با هدف تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان
به گزارش قم نگار، امیر حسین علیمردانی از اجرای طرح «ارمغان مهر» با هدف تامین لوازم‌التحریر و لباس دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای ایجاد حلقه وصل بین نیاز نیازمندان با توان توانمندان، طرح ارمغان مهر را با حضور داوطلبان و خیرین این جمعیت اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: این طرح از جمله پروژه‌های حمایتی معاونت داوطلبان است که در آن لوازم‌التحریر، کیف، کفش و لباس دانش آموزان نیازمند زیر پوشش با همت خیرین و داوطلبان تهیه و در آستانه آغاز سال تحصیلی با حفظ کرامت انسانی به آنها تحویل می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از برپایی بازارچه خیریه برای فروش انواع لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک خبر داد و بیان کرد: سود حاصل از فروش اجناس در این بازارچه صرف تامین هزینه‌های خرید اقلام فوق برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت خواهد شد.

علیمردانی خاطرنشان کرد: این اقلام به دانش‌آموزان محروم زیر پوشش هلال احمر در مناطق محروم شهر قم و روستاهای استان در غالب کاروان سلامت که با حضور داوطلبان تشکیل می‌شود، اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb0abf.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما