سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 32482
با حضور سردار نقدی و آیت الله حسینی بوشهری؛

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم معرفی شد

قم نيوز : قم نگار: فرمانده جدید سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مدیر حوزه‌های علمیه کشور معرفی شد.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم معرفی شد
به گزارش قم نگار، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم قبل از ظهر سه‌شنبه با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، آیت الله کعبی عضو خبرگان رهبری، استاندار، شهردار، فرماندار و جمعی از دیگر مسئولان استان قم حضور داشتند، سردار غلامرضا احمدی به عنوان فرمانده جدید سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم معرفی و از زحمات سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سابق این سپاه تشکر و قدردانی شد.

سردار غلامرضا احمدی در این مراسم که پیش از این سمت فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در خراسان رضوی را بر عهده داشت، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در حال حاضر دارای دو سازمان است که بخشی از آن فیزیکی شامل افراد، نیرو‌ها، فرماندهای نواحی و پایگاه‌ها و مراکز تابعه است، ادامه داد: سازمان دیگر که مافوق این سازمان است سازمان صالحین است که استاد در این سازمان نفر اول و من به عنوان جانشین وی هستم.

وی در ادامه به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون حساسیت در میدان جنگ نرم به پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و گفت: امروز به برکت خون شهدا، اسلام و انقلاب در همه جا در حال گسترش است و می‌توان گفت جنگ ۳۳ روزه جنگ اسرائیل با لبنان نبود بلکه اولین جنگ اسرائیل با ایران بود.

احمدی با بیان اینکه امروز اسلام و انقلاب از پشت دیوارهای سوسنگرد و شهر خرمشهر به ۲ هزار کیلومتر فرا‌تر از این مناطق وصل شده است، ابراز داشت: در این مناطق سپاه به شکل فیزیکی حضور ندارد ولی فرمایشات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام راحل در این مناطق مورد توجه است.

وی با تأکید بر حفظ روحیه ایثار و فداکاری در تمامی مراحل بیان داشت: امروز ما باید خطر تهدید را به خوبی درک کنیم زیرا اگر غیر از این باشد مصیبتی که بر اسلام می‌آید آنچه می‌شود که در جنگ احد رخ داد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه در عین حال توجه به جنگ نرم و حفظ روحیات معنوی نباید به عنوان نادیده گرفتن آمادگی و تجهیز سپاه و ارتش باشد، ادامه داد: باید در کوتاهترین زمان ممکن، عکس العمل متناسب با تهدید را از خود نشان دهیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcir5ap.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما