سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 32611
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

همایش مدیران کاروانهای زیارتی مسجد مقدس جمکران برگزار می شود

قم نيوز : قم نگار: مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: همایش مدیران کاروانهای زیارتی مسجد مقدس جمکران با حضور مسئولان کشوری و استانی روز سه شنبه ۲۴ شهریور ماه برابر با سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) برگزار می شود.
همایش مدیران کاروانهای زیارتی مسجد مقدس جمکران برگزار می شود
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام نصیری از برگزاری همایش مدیران کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این همایش با حضور مسئولان کشوری و استانی روز سه شنبه ۲۴ شهریور ماه برابر با سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) برگزار می شود.

وی حجت الاسلام و المسلمین گنجی و حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی جمکران را سخنرانان این همایش اعلام و اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین نحوه ارائه خدمات فرهنگی به کاروانهای زیارتی مسجد و همچنین آسیب شناسی وضعیت موجود و ارائه راهکار برای برون رفت از آن است.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: فعالیت های متنوعی با نگاه فرهنگی، اجتماعی و رفاهی درون و برون مسجد برای کاروانها با همکاری نیروی انتظامی، راهور و بخش های مختلف مسجد صورت می گیرد.

وی گفت: در این همایش با برگزاری نشست های تخصصی و پرسش و پاسخ های متقابل بین مدیران کاروانها و مسئولین، آسیب های موجود شناسایی و راهکارهای مورد نیاز ارائه خواهد شد.

نصیری با بیان اینکه در این همایش خدمات متنوع فرهنگی به کاروانها ارائه خواهد شد، تاکید کرد: با این کار به دنبال ایجاد فضای مطلوب برای بهره مندی از این فضاها هستیم.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزاری این همایش را مقدمه ای برای تشکیل شوراهای استانی دانست و گفت: این شوراهای استانی یک تشکل مردمی در استان ها هستند تا با همکاری سازمان ها و متولیان فرهنگ اردوهای راهیان جمکران را برنامه ریزی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: به دنبال راه اندازی اردوهای راهیان جمکران در دسته های مختلف مردمی از جمله دانشجویی با همکاری وزارت علوم و علوم پزشکی و دانشگاه آزاد و کاروان‌های مردمی با همکاری شهرداری و استانداری و فرمانداری ها، دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی و سایر اقشار نیز با سازمان های متولی هستیم تا بدین طریق بهترین خدمات فرهنگی مسجد را ارائه کرده و در نهایت فرمان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) مبنی بر حضور و رغبت مردم به مسجد مقدس جمکران را اجرا کنیم

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccseq1.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما