چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 32643
رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار:

جوانان از نگاه ابزاری در انتخابات رنج می‌برند

قم نيوز : قم نگار: رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: نگاه ابزاری برخی افراد برای برگزیده شدن در انتخابات، مسئله‌ای است که رنج جوانان را به دنبال دارد.
جوانان از نگاه ابزاری در انتخابات رنج می‌برند
به گزارش قم نگار، پیام مجرد ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به درایت و آینده‌نگری این مرجع تقلید، اظهار کرد: مسائلی از سوی حضرتعالی در ارتباط با دولت قبلی گوشزد شد و با روشنگری‌هایی که صورت گرفت امروز مردم هر آنچه که در گذشته بیان شده بود را لمس می‌کنند.

وی با اشاره به بحث برجام، تصریح کرد: دولتمردان توانستند با دلاوری حق مسلم ایران که همان انرژی هسته‌ای است را با دیپلماسی انقلابی در جهان به رسمیت معرفی کنند که در راس این تیم جهادی دکتر ظریف قرار دارد.

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار با اشاره به برخی دغدغه‌هایی که برای جوانان در زمان کنونی وجود دارد، تصریح کرد: وجود نگاه ابزاری برخی افراد برای برگزیده شدن در انتخابات، مسئله‌ای است که رنج جوانان را به دنبال دارد.

مجرد ادامه داد: برخی افراد برای جمع آوری آرای بیشتر از شعارهای گوناگون برای جوانان و بانوان استفاده می‌کنند، در حالی که پس از انتخابات جوانان را به فراموشی می‌سپارند.

وی با اشاره به شمار جوانان زیر ۳۰ سال در کشور گفت: ۳۰ میلیون نفر کشور را جوانان، تشکیل می‌دهند ولی بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشتر این افراد در حال حاضر بیکار هستند.

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار بیان کرد: در حال حاضر نگاه مطلوبی به جوانان وجود ندارد و برخی افراد تلاش می‌کنند با شعار برطرف کردن بیکاری، جوانان را به پای صندوق‌های رای به نفع خودشان بکشانند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchx-nx.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما