دوشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 3266
مدیرعامل شرکت آبفا قم خبر داد:

توسعه و اصلاح 85 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آبفا استان قم از توسعه و اصلاح 85 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در قم از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
توسعه و اصلاح 85 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در قم
به گزارش قم نیوز، عبدالحمید توکلی‌بینا امروز با تبیین عملکرد شرکت آبفا استان قم از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی شرکت آب و فاضلاب استان قم در ۹ ماه گذشته، ۸۵ کیلومتر از شبکه خطوط انتقال آب و فاضلاب استان قم اصلاح و مورد توسعه قرار گرفت.

وی با اشاره به انتقال آب شیرین از سرشاخه‌های دز به مردم قم از نخستین روزهای سال جاری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ میلیون متر‌مکعب آب بهداشتی در شبکه آبرسانی شهری در اختیار مردم گذاشته شده است که ۵۵ درصد آن از سرشاخه‌های دز و مابقی از سد ۱۵ خرداد و منابع آب‌های زیرزمینی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان قم از تصفیه بیش از ۱۲ میلیون متر‌مکعب آب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و بیان کرد: فاضلاب‌های شهری از طریق شبکه جمع‌آوری و پس از تصفیه بخشی از آن به مصارف کشاورزی رسیده است.

نصب ۳۵۰ کنتور دیجیتالی آب برای مشترکین پرمصرف
وی از نصب ۳۵ کنتور قرائت از راه دور به صورت دیجیتالی در قم خبر داد و افزود: این کنتورها مجهز به سیستم پیام‌کوتاه هستند و اطلاعات را به صورت لحظه‌ای به شرکت آب و فاضلاب استان قم ارسال می‌کنند.

توکلی‌بینا همچنین از واگذاری ۱۵ هزار انشعاب آب و فاضلاب در قم و تعویض بیش از ۱۴ هزار فقره کنتور در قم خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی مشترکان بسیار پرمصرف هستند برای آنها کنتور دیجیتالی قرائت از راه دور نصب شد که تا پایان سال کنتورهای نصب شده از ۳۵ کنتور تا ۳۵۰ فقره افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.qapct1arqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما