دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : 32748
فرزند شهید غواص:

شهدای غواص اقیانوسی هایی بودند که در کوزه حبس شدند

قم نيوز : قم نگار: فرزند حجت الاسلام شهید غواص محمد شیخ شعاعی با اشاره به رشادت های جانبازان غواص، گفت: شهدای غواص اقیانوسی هایی بودند که در کوزه حبس شدند.
شهدای غواص اقیانوسی هایی بودند که در کوزه حبس شدند
به گزارش قم نگار از قم، حسین شیخ شعاعی فرزند شهید غواص حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی در بازدید ازنمایشگاه هفته دفاع مقدس که از امروز در عوارضی قم – تهران دایر شده است، با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدای غواص به آب و آتش زدند و از آب رد شدند و تمام هستی خود را در حفظ و حراست از میهن خود در طبق اخلاص گذاشتند.

وی بااشاره به اینکه شهدای غواص برای اینکه به آن اصل عبادت و روح الهی برسند در خاک نفس‌های خود را دادند، افزود: لحظه سختی است تصور این که انسانی را زنده به گور می کنند و وقتی که فرزند آن فرد باشی سختی یادآوری آن را لحظه بیشتر می‌شود.

فرزند شهید شیخ شعاعی با بیان اینکه در همه حال تصور اینکه در لحظات آخر چه بر شهیدان گمنام گذشته است همراه خانواده های آنان است، خاطرنشان کرد: معرفت و اخلاص این شهیدان انسان را مطمئن می‌کند که در هنگام دفن یاد ائمه اطهار را در دل و در ذهن داشته‌اند پدر من هم قطعا به حضرت زهرا (س) توسل کرده و به یاد دست‌های بسته حضرت علی (ع) و حضرت زینب (س) افتاده است.

وی با اشاره به اینکه شهدای غواص اقیانوسی بودند که در کوزه حبس شده بود،تصریح کرد: شهدای غواص پهلوانان بزرگی بودند که که پیکرهایشان در چفیه برگشت.

حجت‌الاسلام محمد شیخ‌شعاعی تنها طلبه‌ای است که در میان ۱۷۵ شهید غواص حضور داشته است و به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdj50s.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما