قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با صدور پیامی حادثه اسفناک کشته و زخمی شدن مسلمانان در مکه را محکوم کرد.
حادثه منا تکلیف امت اسلامی را سنگین‌تر کرده است
به گزارش قم نگار، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی حادثه اسفناک کشته و زخمی شدن مسلمانان در مکه را محکوم کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است: قال الله الحکیم: و مَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى الله

حادثه اسفناک و ضایعه مولمه در خانه امن الهی که منجرّ به کشته و مجروح‌شدن تعداد زیادی از زائران بیت‌الله الحرام شد موجب تأسّف و تأثّر فراوان شد.

با قلبی آکنده از اندوه و ناراحتی، این حادثه اسفبار را به ساحت مقدّس حضرت ولیّ عصر (عج)، خانواده‌های داغدار و به امّت اسلامی در سراسر جهان تسلیت گفته و رحمت واسعه الهی برای قربانیان، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و شفای کامل مجروحان را از خداوند متعال مسألت دارم.

بی‌شکّ وقوع چنین حوادث دردناکی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر کرده که باید با تدبیر و مدیریت صحیح و هماهنگی کامل از تکرار چنین وقایع ناگواری جلوگیری کرده و راه برای انجام مناسک حج در خانه امن الهی که قبله مسلمانان و کعبه آمال چند میلیارد مسلمان است فراهم کنند؛ و لا حول و لا قوة الا بالله العلیّ العظیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb9wbf.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما