قم نيوز : قم نگار: آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه بی‌تدبیری و سوء مدیریت مسئولان سرزمین وحی عامل حادثه منا است، گفت: اگر جوامع بین‌الملل از نفوذ استثمار آزاد بودند، هم‌اکنون مسئولان بی‌تدبیر عربستان را به محاکمه فرا می‌خواندند.
اگر جوامع بین‌الملل از نفوذ استثمار آزاد بود، مسئولان بی‌تدبیر عربستان محاکمه می‌شدند
به گزارش قم نگار، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در پی واقعه دردناک صحرای منا و کشته شدن شمار بسیاری از زائران، تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است: سانحه سنگین و رنج بار سرزمین وحی را به محضر حضرت بقیه الله ارواح من سواه فداه، تسلیت عرض نموده و غفران الهی را برای ضیوف الرحمانی که رحلت نموده‌اند، مسئلت داریم.

در بخش دیگری از پیام مرجع تقلید شیعیان تصریح شده است: آنچه بر اندوهباری این رخداد تلخ و سوگ اسفبار می‌افزاید، بی‌تدبیری و سوء مدیریت مسئولان سرزمین وحی است، اینان که نان قداست آن بلد امین را به بهای نا‌امنی می‌خورند، نه پاسخی در پیشگاه صاحب آن سرزمین یعنی خدای سبحان دارند و نه جوابی در برابر مسلمانان جهان به‌ویژه خانواده‌های معزز جانباختگان.

در این پیام خاطرنشان شده است: اگر سازمان‌های حقوق بشر تحت اسارت استکبار جهانی نمی‌بود، فریاد حق طلبانه آن نهاد، هم اکنون به گوش می‌رسید و اگر جوامع بین‌الملل از نفوذ استثمار آزاد بودند، هم‌اکنون مسئولان بی‌تدبیر عربستان را به محاکمه فرا می‌خواندند. تنها چاره صیانت از حقوق مردم، بیداری خود آنهاست، به امید آن روز.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgz79w.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما