سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 32887
مدیرکل جهاد کشاورزی قم:

جهاد به دنبال افزایش تولید با بهینه بیشتر است / با فرهنگ جهادی به خودکفایی می‌رسیم

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه ما در جهاد کشاورزی به دنبال افزایش تولید بهینه هستیم گفت: با وجود مشکلات آب راهکارهایی پیش‌بینی‌شده و امیدواریم به نتایج مطلوب برسیم.
جهاد به دنبال افزایش تولید با بهینه بیشتر است / با فرهنگ جهادی به خودکفایی می‌رسیم
به گزارش قم نگار، محمدرضا طلایی دوشنبه شب در حاشیه برگزاری نمایشگاه یادیاران در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای جهادی و انقلابی همواره تلاش کرده‌اند تا با روحیه ایثارگری و جهادی وارد عرصه شده و به رفع مشکلات بپردازند.

وی اظهار کرد: هر ساله با برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، غرفه جهادگران نیز توسط این اداره کل برگزار می‌شود تا بتوانیم از طریق آن در معرفی سیره شهدا و اقداماتی که انجام داده‌اند تلاش کنیم.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم به جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این جنگ یک جنگ مهندسی شده بود و دشمن با برنامه و تمام تجهیزات وارد عرصه شد.

طلایی ادامه داد: نیروهای جهادگر نیاز و لازمه کار بودند و هر کاری که قرار بود در زمینه مهندسی و لجستیک انجام شود باید توسط نیروهای جهادگر صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه امروز نیز فرهنگ جهاد در جامعه وجود دارد گفت: فرهنگ جهاد به‌عنوان سرمشقی برای همه جامعه مطرح است و امیدواریم که این فرهنگ همواره وجود داشته باشد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم گفت: جهادگران بعد از دفاع مقدس هم لحظه‌ای دست از جهاد برنداشته و بعد از گذشته ۲۶ سال از جنگ شاهد جهادگری‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف هستیم.

طلایی بیان کرد: حضور جهادگران در روستاها نمایان بوده و این یکی از افتخارات جهاد کشاورزی به شمار می‌رود که توانسته هم در عرصه سازندگی و هم در عرصه کشاورزی جهاد گونه اقدام کند.

وی گفت: اگر روزی ما واردکننده مواد لبنی از جمله پنیر بودیم، امروز به یک صادرکننده بزرگ محصولات لبنی تبدیل شده‌ایم و در زمینه مسائل کشاورزی نیز در بسیاری از موارد به خودکفایی رسیده‌ایم.

طلایی گفت: همت و تلاش جهادگران در عرصه کشاورزی موجب شد که ما به خودکفایی گندم و دیگر محصولات برسیم.

وی با بیان اینکه ما در جهاد کشاورزی به دنبال افزایش تولید بهینه هستیم گفت: با وجود مشکلات آب راهکارها پیش‌بینی‌شده و امیدواریم به نتایج مطلوب برسیم.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس این اداره کل علاوه بر عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری مراسم خاطره گویی و تجلیل از خانواده شهدا، اقدام به برگزاری رژه ماشین‌آلات جهادی در هفته دفاع مقدس کرده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchq6nx.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما