چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 33394
با رای کمیته انضباطی

مربی صبای قم جریمه شد

قم نيوز : قم نگار: مربی تیم فوتبال صبای قم به دنبال اتفاقات حاشیه دیدار با پرسپولیس تهران در هفته هشتم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.
مربی صبای قم جریمه شد
به گزارش قم نگار، صبای قم امسال با علی دایی و جمعی از بهترین‌های فوتبال کشورمان نسبت به هفت دوره قبلی لیگ برتر که نماینده قم بود در هشتمین سال حضور به عنوان نماینده قم در لیگ برتر، بیشتر در کانون توجه قرار گرفته و تاکنون نیز از نظر کسب امتیاز عملکرد خوبی داشته است.

علی دایی اگر چه دیر به صبای قم آمد اما در کنار برادر بزرگتر خود یعنی محمد دایی و مربیانی نظیر بهزاد غلام‌پور، محمدرضا مهران‌پور، نادر قربانی و میاچ تیم صبا را آرام آرام به یکی از تیم‌های مدعی لیگ پانزدهم تبدیل کرده و به بالای جدول نیز نزدیک می‌شود.

در کادر فنی صبای قم محمد دایی که دارای مدرک مهندسی رشته مکانیک و دو سال از علی دایی بزرگتر است یکی از مربیان تاثیرگذار نماینده قم محسوب می‌شود و هر زمان که دایی در تمرینات نباشد خاطر این مربی از بابت برقراری نظم و انضباط در اردوی صبا به واسطه حضور برادرش راحت است.

محمد دایی اصولا از برادر کوچک‌تر خود یعنی علی دایی انسانی خونسردتر و آرام‌تر است و معمولا کمتر پیش می‌آید که این مربی در مسائل حاشیه‌ای فوتبال دخالت داشته باشد، دقیقا بر عکس علی دایی که در هر مسابقه قطعا یک سوژه جالب توجه برای ایجاد حاشیه پیدا می‌کند.

اما محمد دایی در دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که صبای قم در میهمانی پرسپولیس تهران به میدان رفت در حاشیه‌های بازی دخالت داشت و از نظر کمیته انضباطی این مربی به دلیل توهین به داور این مسابقه باید جریمه انضباطی شود.

بعد از مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که بیست و چهارم مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران به انجام رسید و با تساوی یک بر یک پایان یافت، کمیته انضباطی ویژه حواشی این دیدار تشکیل جلسه داد.

در نهایت با تصمیم کمیته انضباطی محمد دایی مربی تیم فوتبال صبای قم به دلیل اهانت به داور بازی باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند، ضمن اینکه این مربی با توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbafbf.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما