پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : 33672
منبع : خبرگزاری شبستان

داعش و صهیونیسم؛ کدام یک با اسلام دشمن تر است؟

قم نيوز : قم نگار: با نگاهی گذرا به جنایت های دوسال گذشته داعش در سوریه و عراق، به طور قطع روشن می شود که این گروه تروریستی براساس طرح صهیونیستی دقیقی عمل می کند که جز با پیروزی صهیونسیت ها و ویرانی کشورهای اسلامی پایان نمی پذیرد.
داعش و صهیونیسم؛ کدام یک با اسلام دشمن تر است؟
به گزارش قم نگار، خبرگزاری "عراق" در مقاله ای به قلم "سامی رمزی" نوشت: نیاز نیست انسان خیلی باهوش باشد تا رابطه گروه های تکفیری-تروریستی و در رأس آن داعش را با رژیم صهیونیستی دریابد.

طی سال های گذشته خیانتی که تکفیری های عرب و مسلمان به اسلام کرده اند، چیزی کمتر از آنچه صهیونیست ها طی ۶۰ سال علیه اسلام مرتکب شده اند نیست. اصلاح آنچه گروه تروریستی داعش در کمتر از دوسال از عمر سیاه خود مرتکب شده است، به دهه ها تلاش جدی نیاز دارد.

با نگاهی گذرا به جنایت های دوسال گذشته داعش در سوریه و عراق، به طور قطع روشن می شود که این گروه تروریستی براساس طرح صهیونیستی دقیقی عمل می کند که جز با پیروزی صهیونسیت ها و ویرانی کشورهای عرب-اسلامی پایان نمی پذیرد.

از مهم ترین اقدامات صهیونیستی که گروه تروریستی داعش مرتکب شده است، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

-سرگرم کردن عرب ها و مسلمانان به فتنه های بی پایان طائفه ای

-خارج کردن فلسطین از دایره توجهات کشورهای عربی-اسلامی

-ایجاد دشمنان ساختگی برای مسلمانان به هدف سرپوش گذاشتن بر اسرائیل

-درگیری با قوای کشورهای عربی و اسلامی و در رأس آن با ارتش این کشورها

-حمله به بافت اجتماعی کشورهای عربی و اسلامی با هدف تفرقه افکنی و فروپاشی جوامع

-ویران کردن زیرساخت های این کشورها

-انجام اقدامات وحشیانه و نسبت دادن آن به اسلام

-آواره کردن عرب ها و مسلمانان در دیگر سرزمین ها

-تخریب میراث فرهنگی و تاریخی ملت ها

-فرسایش ثروت های مسلمانان در جنگ های بیهوده ویرانگر

-القای نوعی ناامیدی و احساس شکست نزد مسلمانان نسبت به آینده

این نمونه اندکی از اقداماتی است که گروه تروریستی داعش در راستای منافع صهیونیست ها انجام داده است.

از آنجایی که ملت فلسطین بیش از سایر عرب ها با نیرنگ های صهیونیستی آشنایی دارند، داستان بافی های داعش در خصوص کمک به اهل سنت، دفاع از صحابه و مبارزه با "شرک و بدعت" آنها را فریب نداده است و از همین رو، جز تعداد اندکی از آنها، در دام داعش گرفتار نشده اند.

فلسطینی ها باور دارند مهم ترین قضیه جهان اسلام همان مسجد الاقصی و قدس است و هر طرح دیگری که در جهان اسلام مطرح می شود، مطمئناً توطئه ای صهیونیستی است.

این دیدگاه نافذ فلسطینی ها، از طریق انتفاضه "چاقوها" نمود یافته و ملت فلسطین با تمسک به آرمان خود، به فتنه داعشی-صهیونیستی در منطقه پشت کرده است؛ چرا که می داند دشمن واقعی خود، مسلمانان و عرب ها همان داعشی است که داعیه خلافت اسلامی دارد.

ملت فلسطین می داند و تردید ندارد که گروه تروریستی داعش دستی که او را پروانده، گاز نمی گیرد و یقین دارد چنانچه این گروه تروریستی خطری برای رژیم صهیونیستی به شمار می رفت، آمریکا در چشم برهم زدنی آن را نابود می کرد؛ روشن است که داعش برای مقابله با صهیونیست ها ساخته نشده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcauine.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما