يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب : 33746
منبع : خبر آنلاین

آیا داعش در سقوط هواپیمای روسی نقش داشته‌ است؟

قم نيوز : قم نگار: دیروز یک هواپیمای روسی با ۲۲۴ سرنشین شرم الشیخ مصر را به مقصد سنت پترزبورگ ترک کرد و در سینا مصر سقوط کرد یکی از اعضا تیم جستجو و نجات هواپیما می گوید که هواپیما کاملا نابود شده است و احتمالا تمام مسافران هم مرده اند.
آیا داعش در سقوط هواپیمای روسی نقش داشته‌ است؟
به گزارش قم نگار، یک افسر امنیتی از تیم جستجو و نجات که به مکان حادثه اعزام شده است گفت : هواپیما روسی کاملا نابود شده بود و همه سرنشینانش هم احتمالا کشته شده اند.

این هواپیما با ۲۱۷ مسافر و ۷ خدمه شرم الشیخ را به مقصد سنت پترزبورگ ترک کرد، ۱۷ نفر از این مسافران کودک و همه مسافران روسی بوده اند.

منطقه سقوط و لاشه هواپیما پیدا شده است، منطقه ای کوهستانی در مرکز سینا. ولی مقام امنیتی می گوید شرایط بد آب و هوایی مانع این می شود تا آنها به آن منطقه بروند.

مقامات امنیتی مصری به رویترز گفتند این هواپیما نابود شده است. شمال سینا خانه بسیاری از گروه های تروریستی است گروه هایی که بیشتر آنها وابسته به داعش است. ولی مسئولان مصری می گویند این هواپیما به علت مشکلات فنی سقوط کرده و گروه های تروریستی در سقوط آن نقشی نداشته اند.

دفتر نخست وزیری مصر در بیانیه ای گفت که کمیته بحرانی در رابطه با سقوط هواپیما تشکیل داده اند.

گفته می شود شیب حرکتی این هواپیما قبل از خروج از رادار به سرعت کاهش پیدا کرده است، این ایرباس روسی ۲۳ دقیقه بعد از پرواز از رادار خارج شده است.

سخنگوی سازمان هوایی روسیه اعلام کرد که این هواپیما قبل از رسیدن به قبرس از رادار خارج شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccemq1.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما