جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 33955

«م-ن» برای اجرای حکم دستگیر شده است

قم نيوز : قم نگار: رئیس دادگاه ویژه روحانیت با اشاره به اینکه دستگیری یکی از روحانیون به نام «م-ن» ربطی به شکایت یکی از مراجع تقلید ندارد، گفت: این فرد دارای حکم محکومیت بود که این بازداشت برای اجرای آن حکم است.
«م-ن» برای اجرای حکم دستگیر شده است
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری رئیس دادگاه ویژه روحانیت در حاشیه سفر رئیس قوه قضاییه به استان مازندران در جمع خبرنگاران در مورد دلایل بازداشت یک روحانی در شهر قم به نام (م-ن) و اینکه برخی رسانه‌های بیگانه علت بازداشت وی را شکایت یکی از مراجع تقلید مطرح کرده اند گفت: برخلاف اعلام رسانه‌های بیگانه این بازداشت هیچ ربطی به شکایت آیت الله مکارم شیرازی ندارد و اینها حرف‌های دروغ رسانه‌های بیگانه است.

وی افزود: در این پرونده آیت الله مکارم شیرازی هیچ گونه شکایتی حتی در این زمینه مطرح نکرده است اما متأسفانه این رسانه‌های بیگانه چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت گفت: خود آقایان برای اینکه برای خودشون مفرّی پیدا کنند برخی مسائل را مطرح می‌کنند البته هیچ کدام صحت ندارد.

منتظری تصریح کرد: ایشان یک محکومیتی به زندان داشتند که این حکم قطعی شده و الان ایشان بازداشت شده اند تا این حکم اجرا شود.

وی درباره اینکه اتهامات ایشان که منجر به صدور حکم شده چه بوده است گفت: اتهامات ایشان مسائل مختلفی است.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت همچنین درباره پرونده شیخ استخاره و قطعی شدن این حکم نیز گفت: برای من منع قانونی در انتشار جزئیات این پرونده مطرح نیست اما نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم.

حجت الاسلام منتظری همچنین درباره پرونده شکایت آقای رسایی و اشرفی اصفهانی از یکدیگر نیز گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات تمام شده و آماده ارجاع به دادگاه است.

رئیس دیوان عدالت درباره بیشترین شکایات واصله از دستگاه‌ها به دیوان عدالت اداری هم گفت: طبق معمول مسائل مرتبط با بیمه ها، آموزش و پرورش، وزارت کار و شهرداری ها جز بیشترین شکایات است البته من به ترتیب نگفتم و اول و دوم نکردم. اینها چند دستگاهی هستند که بیشترین شکایات را دارند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdceno8x.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما