پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : 34173
در مسابقات لیگ بر‌تر؛

تیم هندبال هدف پویان قم به دیدار نفت گچساران می‌رود

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: تیم هندبال هدف پویان جوان قم در دور دوم لیگ بر‌تر هندبال به دیدار تیم نفت و گاز گچساران می‌رود.
تیم هندبال هدف پویان قم به دیدار نفت گچساران می‌رود
به گزارش قم نگار، زهرا احمدی نیا، اظهار داشت: تیم هندبال هدف پویان جوان قم که امسال در لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور حاضر است نخستین دیدار خود از دور دوم این رقابت‌ها را هفته آینده برگزار می‌کند.

وی افزود: هدف پویان قم در مرحله نخست این مسابقات در رده سوم جدول قرار گرفت و به دور دوم رفت تا در این مرحله در مصاف با ۲ تیم دیگر به دنبال کسب عنوان پنجم لیگ بر‌تر باشد.

سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: حریف آینده تیم هدف پویان قم تیم نفت و گاز گچساران است و نخستین دیدار مرحله دوم این تیم برابر هدف پویان قم در شهر گچساران برگزار می‌شود.

احمدی‌نیا بیان داشت: با توجه به انصراف یک تیم از جدول گروه دوم و سقوط مستقیم‌‌ همان تیم به دسته اول، تیمی که در مرحله دوم در بین ۳ تیم نفت و گاز گچساران، هدف پویان قم و شهید چمران لارستان فارس در رده سوم قرار بگیرد به دسته اول سقوط می‌کند.

وی عنوان کرد: تیم هندبال هدف پویان قم امسال برای نخستین بار در لیگ بر‌تر هندبال بانوان حاضر شده است و ۴ بازیکن این تیم شامل مرضیه افشاری، نوریه عباسی، فاطمه خلیلی و الناز قاسمی ملی پوش هستند.

سرمربی تیم هدف پویان قم تصریح کرد: هدف پویان در مرحله نخست با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، شهرداری سنندج و چمران لارستان در یک گروه قرار داشت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchxznx.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما