پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : 34174
شهردار:

بهره برداری از ادامه بلوار زائر تا پردیسان قم تا پایان سال جاری

قم نيوز : قم نگار: شهردار قم از بهره برداری از ادامه بلوار زائر قم در بستر رودخانه قمرود تا پایان سال جاری خبر داد.
بهره برداری از ادامه بلوار زائر تا پردیسان قم تا پایان سال جاری
به گزارش قم نگار، مرتضی سقائیان نژاد درگفت وگویی اظهار داشت: ادامه بلوار زائر درحال احداث است و تا پایان امسال در اختیار شهروندان قمی قرار می گیرد.

مسیر رودخانه قمرود قم که با عنوان بلوار زائر محل تردد وسایل نقلیه شهروندان می باشد،از اوایل دهه هشتاد شمسی برای تردد خودروها و کاهش ترافیک هسته مرکزی قم مهیا شد و در سال های گذشته به صورت بلوار در دو مسیر در حدود هشت کیلومتر به صورت رفت و برگشت در آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته برای مقابله با فصل سرما در قم بیان کرد: از دو ماه قبل معاونت خدمات شهری شهرداری قم پیش بینی های لازم را در خصوص فصل سرما انجام داده و وسایل و تجهیزاتی که مورد نیاز این فصل است تهیه و آماده سازی شده است.

وی افزود: همچنین آسیب هایی که در سال های گذشته با آن روبرو بودیم شناسایی شده و مشکلات برطرف شده است.

شهردار قم گفت: در روزهای گذشته شاهد بروز سیلاب در پردیسان بودیم، که علت آن حفر نکردن کانال بود که در جلساتی که در استانداری برگزار کردیم قرار بر این شد که این کانال آماده سازی شود.

وی بیان کرد: دراین راستا زیر پل جوادالائمه نیز یکی از بخش هایی بود که نیاز داشتیم مشکل آن برطرف شود که در این خصوص پیش بینی های لازم صورت گرفت.

سقائیان نژاد گفت: در سطح رودخانه دو ساعت قبل از بروز سیلاب تمام محوطه از اتومبیل ها خالی شد و برخی از وسائط نقلیه نیز با جرثقیل به خارج از بستر بلوار زائر منتقل کردیم و در سطح شهر قم مانور عالی شکل گرفت.

وی بیان کرد: برای فصل سرما آمادگی لازم را داریم و تجهیزات مورد نیاز نیز خریداری شده است و امیدواریم که در زمستان امسال شهری امن داشته باشیم.

قم نباید مشکل سرمایه گذاری داشته باشد
سقائیان نژاد در بخش دیگری از این گفت وگو اظهار داشت: شهری که سالانه در آن ۲۰ میلیون نفر زائر تردد می کنند نباید مشکل سرمایه گذاری داشته باشد و این مشکلات را به طور قطع برطرف خواهیم کرد.

وی با اشاره به موضوع مدیریت شهری گفت: تعاملات در استان قم خوب است اما موضوع مدیریت واحد شهری امر بسیار مهمی است که نباید مورد غفلت واقع شود.
وی اذعان داشت: قم یک استان تک شهراست و همه ارگان ها نیز باید نظارت دقیق به آن داشته باشند، اما این نظارت ها نباید بیش از عرف باشد و ما به دنبال اجرای قانون هستیم و با همه سازمان ها و نهاد ها نیز ارتباط خواهیم داشت.

شهردار قم افزود: مدیریت شهری امر بسیار مهمی است که نباید فراموش شود و ما بر این امر تاکید داریم و معتقدیم در کنار آن و با همکاری دیگر نهادها می توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci5zap.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما