چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 34408
مدیرکل کانون پرورش فکری قم به مهر خبر داد:

۱۱۰۰ کودک در قم عضو کتابخانه سیار روستایی هستند

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قم گفت: هزار و ۱۰۰ کودک روستایی در قم عضو کتابخانه سیار روستایی هستند.
۱۱۰۰ کودک در قم عضو کتابخانه سیار روستایی هستند
به گزارش قم نگار، محسن ربانی اظهار داشت: ۳ هزار کودک و نوجوان به صورت فعال و غیر فعال در کانون پرورش فکری قم عضو هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قم، افزود: طی سال جاری مجمع بین المللی آفرینش‌های دینی و مذهبی در منطقه پردیسان افتتاح می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به ایجاد مرکز فراگیر برای کودکان و نوجوانان معلول افزود: تا پایان امسال مرکز فراگیر برای کودکان معلول از نظر تجهیزات ساختمانی و وسایل استفاده مناسب سازی خواهد شد.

وی بیان کرد: ۲ مرکز کتابخانه سیار روستایی در بخش کهک با ۴۰۰ عضو در ۱۰ روستا و در بخش مرکزی با ۷۰۰ عضو در ۱۱ روستا فعال است.

ربانی ادامه داد: کتابخانه سیار روستایی کتاب‌های مخصوص کودکان و نوجوانان را به صورت امانت در اختیار قرار می‌دهد و نسبت به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در روستا‌ها نلاش می‌کند.

وی در خصوص فعالیت کتابخانه پستی نیز افزود: کتابخانه پستی در بخش جعفریه از طریق ارتباط پستی با مجتمع‌های آموزشی کتاب به امانت ارسال می‌کند و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری برگزار می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciv5ap.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما