دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 35241
منبع : خبرگزاری حوزه
حسن عباسی:

تمام محورهای نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی باید تئوریزه شود

قم نيوز : قم نگار: کارشناس مسائل استراتژیک با تأکید بر این که تمام محورهای نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی باید تئوریزه شود، گفت: تئوریزه کردن محورهای نامه رهبر معظم انقلاب نخست باید در محیط‌ نخبگان، دانشگاهیان و سپس به شکل کار فرهنگی در سطح فضای سایبری و رسانه‌ای بسط پیدا کند.
تمام محورهای نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی باید تئوریزه شود
به گزارش قم نگار، حسن عباسی تحلیلگر سیاسی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و تاثیر آن در کاهش تنش علیه مسلمانان، گفت: نامه رهبر معظم انقلاب آغاز گفت وگویی بوده که از سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: این نامه جریان گفتمانی را آغاز کرده و دنبال می‌کند که موضوع آن به یک یا دو نامه خلاصه نمی‌شود بلکه محورهایی که ایشان در نامه به آن اشاره فرمودند باید توجه شده و اجزای مختلف آن تئوریزه شود.

کارشناس مسائل استراتژیک، عنوان کرد: تئوریزه کردن محورهای نامه رهبر معظم انقلاب نخست باید در محیط‌ نخبگان، دانشگاهی و سپس به شکل کار فرهنگی در سطح فضای سایبری و رسانه‌ای بسط پیدا کند.

عباسی افزود: زمان ارسال نامه قبلی ما با استادان مسلمان در دانشگاه‌های مختلف در اروپا، آمریکا و آمریکای لاتین ارتباطاتی برقرار کردیم که در حال حاضر از آن بستر برای تئوریزه کردن نامه رهبر معظم انقلاب استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: محور اصلی نامه دوم رهبر معظم انقلاب درد مشترک وجود تروریزم بین جوانان غربی و شرقی است، که باید ریشه، سازوکار، ابعاد تروریزم و تاثیرگذاری آن مشخص و ثابت شود.

این تحلیلگر سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: این که غربی‌ها ادعا می‌کنند تروریزم را اسلام ایجاد کرده ریشه این تهدید تروریستی در خود غرب است و در اسلام نیست و ثابت کردن آن نیاز به ادعا ندارد بلکه نیاز به سند دارد ما باید در این زمینه اسناد را برای جوانان غربی رو کنیم که در حال حاضر داریم این اسناد را تهیه می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcezw8x.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما