قم نيوز : قم نگار: تا ساعات پایانی آخرین روز ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری در قم، ۲۴۰ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ۵۸ نفر برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.
ثبت‌نام ۲۴۰ کاندیدای خبرگان رهبری و ۵۸ کاندیدای نمایندگی مجلس دهم در قم
به گزارش قم نگار، آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و پنجمین روز ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی در قم که از ۸ صبح آغاز شده بود، عصر امروز در فرمانداری قم پایان یافت.

رضا سیار عصر امروز در ستاد انتخابات قم در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد افرادی که تا امروز در فرمانداری برای ثبت‌نام حاضر شده‌اند، اظهار داشت: در آخرین روز ثبت نام دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در قم ۳‌نفر از حوزه انتخابی قم و ۹۷ نفر از سایر استان‌ها برای انتخابات خبرگان رهبری و ۱۸ نفر هم برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

فرماندار قم با اشاره به تعداد نامزدهای ثبت‌نام‌کننده در فرمانداری قم برای حوزه‌های انتخابی دیگر افزود: ۲۲۵‌نفر تا آخرین ساعات ثبت‌نام مجلس خبرگان با حضور در فرمانداری قم برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری از سایر استان‌های کشور ثبت نام کرده‌اند.

سیار با بیان اینکه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی قم جمعاً ۵۷‌نفر با حضور در فرمانداری قم و یک نفر با حضور در وزارت کشور ثبت نام کرده‌اند، عنوان کرد: ۴ نفر از ۵۸ کاندیداها خانم بودند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd9k0s.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما