يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 35661
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار
به دستور رئیس سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفت:

تشکیل کارگروه رفع موانع استقرار صنایع کوچک و خرد روستایی در قم

قم نيوز : قم نگار: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم دستور تشکیل کارگروه رفع موانع استقرار صنایع کوچک و خرد روستایی در قم را صادر کرد.
تشکیل کارگروه رفع موانع استقرار صنایع کوچک و خرد روستایی در قم
به گزارش قم نگار، محمد رضا طلایی در جلسه شورای معاونین این سازمان اظهار داشت: به منظور رفع موانع استقرار صنایع کوچک و خرد روستایی کارگروهی با عضویت مدیران ذیربط در سازمان تشکیل خواهد شد که وظیفه آن شناسایی موانع و مشکلات پیش روی صنایع کوچک و خرد روستایی است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت تولید در روستاها یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در حاشیه روستاها در قالب صنایع کوچک و خرد روستایی می تواند تاثیر بسیار مثبتی در این زمینه داشته باشد.

وی بیان داشت: موانع و مشکلاتی بر سر راه تحقق این مهم وجود دارد که امیدواریم با تشکیل این کارگروه و همت مسئولان مربوطه این مشکلات هر چه سریعتر مرتفع و استان قم در این خصوص نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد.

طلایی اضافه کرد: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی به خصوص دکتر لاریجانی و استاندار قم نیز در این خصوص اهتمام ویژه ای دارند و مدیریت صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی نیز به عنوان متولی این امر برنامه مدونی برای تحقق این مهم تهیه نماید.

وی ادامه داد: امیدواریم با تشکیل این کمیته و همتی که در بین مسئولان استان ایجاد شده است، هر چه سریعتر شاهد استقرار صنایع کوچک و خرد روستایی در حاشیه روستاهای قم و به دنبال ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی روستاها باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdca6ine.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما