يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 35671
دبیر جشنواره شعر آشیانه:

فصل چهارم جشنواره شعر آشیانه در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: دبیر جشنواره شعر آشیانه گفت: فصل چهارم جشنواره استانی شعر آشیانه دی‌ماه امسال در قم برگزار می‌شود.
فصل چهارم جشنواره شعر آشیانه در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، رضا یزدانی با اشاره به برگزاری فصل چهارم جشنواره شعر آشیانه در قم اظهار داشت: این جشنواره از مردادماه امسال در قالب چهار فصل عاشقانه، کودک و نوجوان، آیینی و دفاع مقدس و انقلاب آغاز به کار کرده است.

دبیر جشنواره شعر استانی آشیانه با بیان "هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای جوان شعر قم است"، افزود: تا کنون بیش از ۱۰۰شاعر قمی در سه فصل گذشته شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی ما این است که فصل آخر این جشنواره هم با استقبال شایسته‌ای روبرو شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع فصل چهارم جشنواره شعر آشیانه انقلاب و دفاع مقدس است و هیچ محدودیتی از نظر قالب شعر و سن شرکت کنندگان وجود ندارد و هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر به این جشنواره ارسال کند.

یزدانی با اشاره به اینکه مهلت ارسال اثر به این جشنواره ۱۵دی ماه امسال است، تصریح کرد: کارگاه نقدوبررسی آثار نیز۳۰دی‌ماه با حضور داوران و به‌همراه شعرخوانی شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که حضور تمام شاعران برای راهیابی آثار به بخش رقابتی الزامی‌ است.

دبیر جشنواره شعر استانی آشیانه گفت: زمان برگزاری اختتامیه با حضور شاعران ومسئولان فرهنگی استان همراه با تقدیر از برگزیدگان تمام فصل‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

وی افزود: شاعران قمی می‌توانند آثار خود را با موضوع‌های مرتبط با انقلاب و دفاع مقدس تا مهلت اعلام شده به ایمیل ashyane.poem@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb80bf.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما