?>?> مذاکره ایران با آمریکا درباره برجام، به خوبی حیله‌ها و نیرنگ دشمن را نشان داد | قم نیوز
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 35853
آیت‌الله نوری همدانی:

مذاکره ایران با آمریکا درباره برجام، به خوبی حیله‌ها و نیرنگ دشمن را نشان داد

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه هرگز حق با باطل نمی‌تواند مذاکره یا سازش کند، گفت: مذاکره ایران با آمریکا در رابطه با برجام به خوبی حیله‌ها و نیرنگ دشمن را نشان داد و آمریکا به‌دنبال بهانه جویی در این مورد است.
مذاکره ایران با آمریکا درباره برجام، به خوبی حیله‌ها و نیرنگ دشمن را نشان داد
به گزارش قم نگار، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با هادیان سیاسی بسیج سراسر کشور، با بیان اینکه عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر یک روحانی دینی است، اظهار داشت: در مورد شهادت آیت الله شیخ نمر هم اهل تشیع و هم اهل تسنن با یکدیگر متحد هستند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امام علی (ع) در نامه خود به مالک اشتر فرموده است که امام (ع) از خداوند می‌خواهد که مرگ خود را با شهادت قوام بخشد، افزود: مایه افتخار است که علمای راستین اسلام در برابر جباران و مستکبران مقاومت کرده و شهادت برای آن‌ها یک افتخار است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه تمامی ائمه اطهار(ع) با شهادت از دنیا رفته‌اند و آرزوی خوبان و نیکان عالم آن بوده که با شهادت از دنیا بروند، گفت: رژیم آل سعود در مورد به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر شیطنتی کرده است و این مسئله در فاجعه منا و کشتار یمن نیز مشاهده می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم بیداری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمن، افزود: آمریکا و اروپا به‌دنبال تبلیغ اسلام هراسی و شیعه هراسی هستند و می‌خواهند وانمود کنند که اسلام دین تروریست‌پرور است.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر هوشیاری نخبگان اسلام و همه آحاد جامعه اظهار داشت: نخبگان جامعه باید در برطرف کردن خلأ‌ها و اشتباهات تلاش کنند چرا که در دنیا کج فهمی و بدفهمی زیاد است و باید مردم را حقیقت بین تربیت کرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بعد از قرآن‌کریم، کتابی به جامعیتِ نهج‌البلاغه نداریم، خاطر نشان کرد: برخی معاویه را سیاستمدار‌تر از امام علی (ع) می‌دانستند در حالی که مدیریت و شکل مدیریت خیلی فرق می‌کند و سیاست اسلام، آل سعود و طالبانی داریم که باید این نوع سیاست‌ها را شناخت.

آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه هرگز حق با باطل نمی‌تواند مذاکره یا سازش کند، گفت: سیاست آمریکا تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای است اما سیاست ایران صداقت، عدالت، تقوا و درستی است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید مردم هوشیار و بیدار در همه زمینه‌ها باشند، تصریح کرد: مذاکره ایران با آمریکا در رابطه با برجام به خوبی حیله‌ها و نیرنگ دشمن را نشان داد و آمریکا به‌دنبال بهانه جویی در این مورد است.

وی خاطر نشان کرد: راه‌های حیله دشمن را باید شناخت و در برابر نقشه‌ها موضع‌گیری داشت همچنین در برابر سختگیری‌ها باید هوشیار و بیدار بود و فریب نخورد.

آیت نوری همدانی با بیان اینکه ما در دنیا انواع سیاست‌ها را داریم، گفت: امتیار دولت و کشور ما این است که سیاست ما مبتنی بر مادیات و معنویات است و این ایمان و عقیده است که ما را قوی‌تر کرده است.

استاد برجسته حوزه علمیه افزود: در جنگ، ابزار و ایمان را داریم و اینکه کدام یک کارایی بیشتری دارد، مسلماً دست ایمان و عقیده غلبه بیشتری دارد چرا که در راه خدا قدم برمی‌داریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdsj0s.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما