سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 35896
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار

دومین همایش ائمه جماعات تامین اجتماعی کشور در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نگار: مدیردرمان تامین اجتماعی استان از برگزاری دومین همایش ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی کشور در ۱۷دی سالجاری به میزبانی شهر مقدس قم خبر داد.
دومین همایش ائمه جماعات تامین اجتماعی کشور در قم برگزار می شود
به گزارش قم نگار،دکترداود علی محمدی با اعلام این خبر،به روزرسانی اطلاعات ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور در ارتباط با اهداف فرهنگی و اجتماعی این سازمان و افزایش دانش و بصیرت افزائی آنان را از اهداف مهم برگزاری این همایش بیان کرد.

وی افزود: در این اجلاس حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی دبیر ستاد اقامه نماز کشور در خصوص اهمیت نماز و تاثیر آن در بهبود امور سازمانی سخنرانی می کند.

مدیردرمان تامین اجتماعی قم خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته در پایان این همایش،ائمه جماعات دیداری با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع عالیقدر جهان اسلام خواهند داشت.

وی ادامه داد:آموزش مسائل ارتباط فرهنگی در قالب کلاس کارگاهی و تقدیر از برگزیدگان آموزش غیرحضوری از دیگر برنامه های دومین همایش ائمه جماعات تامین اجتماعی کشور در قم خواهد بود.

گردهمایی ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی کشور، روز پنجشنبه ۱۷ دی ماه با حضور جمعی از مسوولان ارشد و ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی کشور در سالن همایش های مجتمع فرهنگی زیارتی یاوران مهدی (عج) قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaiane.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما