پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 3604
توسط اعضای اتحادیه‌های تولیدی قم؛

حرم مطهر حضرت معصومه (س) غبارروبی شد

قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی همزمان با ایام ماه صفر، کارکنان و روسای اتحادیه‌های صنفی زیر پوشش مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی قم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را غبارروبی کردند.
حرم مطهر حضرت معصومه (س) غبارروبی شد
به گزارش قم نیوز، سیدجواد دهناد گفت: بدون تردید یکی از مباحث تاریخی و ماندگار بر سر زبان‌ها بحث بصیرت‎ و پیام عاشورا است؛ چرا که فرهنگ عاشورا و ایام محرم ذهن و وقت مردم را به خود معطوف کرده و فرهنگ عاشورا از ملی‌ترین و مذهبی‌ترین حرکت‌ها در ایران اسلامی است.

دهناد تصریح کرد: از آنجا که برنامه‌ریزی در خصوص تببین معارف عاشورا، احکام، قرآن، امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم سرلوحه اقدامات آستانه مقدسه است، امسال در قالب سخنرانی استادانی چون آیت‌الله استادی، توکل و حجت‌الاسلام پناهیان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجلّی یافت و صدا و سیمای مرکز استان نیز با پوشش این مراسم سبب همگرایی و وحدت نظر در میان مردم شد.

وی بیان داشت: به نمایندگی از سوی تشکل‌های صنفی و قاطبه اصناف قم از بذل محبت تولیت آستانه کریمه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در دعوت از رؤسای اتحادیه‌های تولیدی و خانواده آنان در مراسم غبارروبی حرم مطهر سپاسگزاری می‌کنم.

رییس مجمع امور صنفی تولیدی خدمات فنی قم از تولیت آستانه مقدسه خواست در صورت صلاحدید مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه (س) را به هیئت مدیره تشکل‌های صنفی استان و اعضای زیر پوشش آنان تسری دهد تا از این طریق کسبه متعهد و متدین با مشارکت خود از فضای معنوی این مراسم نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdce.78xbjh8pe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما