شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : 36223
اول بهمن در قم صورت می‌گیرد

رویارویی صبای قم با تراکتورسازی تبریز

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم نخستین بازی خود را بعد از تعطیلات نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم تراکتورسازی تبریز برگزار می‌کند.
رویارویی صبای قم با تراکتورسازی تبریز
به گزارش قم نگار، تیم فوتبال امید صبای قم قرار است پیش از پیگیری بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در یک دیدار معوقه برابر صنعت‌نفت آبادان به میدان برود و بعد از آن آماده مصاف با تراکتورسازی تبریز شود.

صبای قم در ۹ هفته باقی مانده از مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید ۴ دیدار خانگی و ۵ مسابقه خارج از خانه برابر حریفان برگزار کند و نماینده قم برای بقا در لیگ برتر ناچار به کسب بهترین نتیجه است.

در هر حال نخستین بازی صبا بعد از تعطیلات نیم‌فصل از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه اول بهمن‌ماه در برابر تراکتورسازی تبریز انجام خواهد شد.

صبای قم از ۱۲ بازی انجام شده خود تا پایان هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر امید موفق به کسب ۳ پیروزی برابر تیم‌های ایرانجوان بوشهر، کارون خوزستان و فجر شهید سپاسی شیراز شده است و البته دو تساوی با مس کرمان و فجر شهید سپاسی دارد و مجموعا ۱۱ امتیاز کسب کرده ولی برای بقا در لیگ برتر باید در دور برگشت عملکرد بهتری از نیم‌فصل نخست داشته باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfm0dm.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما