دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : 363
به زودی؛

مراکز عرضه مستقیم کالا در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تعاون روستایی استان قم از ایجاد و راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم کالا در قم خبر داد.
مراکز عرضه مستقیم کالا در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید‌مجتبی منزوی امروز در سخنانی با اشاره به ایجاد مراکز عرضه مستقیم کالا در قم، اظهار کرد: تشکیل مراکز عرضه مستقیم کالا، در راستای سیاست‌های موجود بخش تعاون است که با استفاده از ظرفیت بخش تعاون سعی در ایجاد بیش از ۳ هزار غرفه عرضه مستقیم کالا در سطح کشور شده است.

وی سهم استان قم از مراکز عرضه مستقیم کالا را ۵۰ غرفه دانست و در این رابطه افزود: این تعداد غرفه در ۱۵ مرکز عرضه مستقیم کالا، به خدمت‌رسانی به همشهریان مشغول می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قم با اشاره به زیان‌بار بودن واسطه‌ها برای اقتصاد کشور، عنوان کرد: هدف از ایجاد چنین مراکزی در سطح استان، حذف واسطه‌ها و دلال‌ها از مسیر توزیع محصولات مختلف است تا محصول مورد نظر، هم از تولیدکننده با قیمت مطلوب خریداری شود و هم با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسد.

منزوی با بیان اینکه تعهداتی در زمینه راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم کالا از سازمان‌های مختلف شهری گرفته شده است، گفت: جلساتی در رابطه با موضوعات ایجاد این مراکز، مکان‌یابی آن و اعتبارات تشکیل این مراکز برگزار شده است.

وی با اشاره به فراهم کردن محصولات این غرفه‌ها توسط خود تعاونی‌ها و تولیدکنندگان افزود: وظیفه تعاون روستایی نظارت است، این خود تعاونی‌ها و تولیدکنندگان هستند که وظیفه فراهم کردن محصولات غرفه‌ها را برعهده دارند.

مدیر تعاون روستایی استان قم با بیان اینکه این مراکز دارای غرفه‌های متنوعی هستند، افزود: غرفه‌های عرضه تولیدات دامی، مرغ و تخم‌مرغ و دیگر تولیدات کشاورزی از جمله غرفه‌های این مراکز است که به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد: در مراکز عرضه مستقیم کالا، در ابتدا محصولاتی ارائه می‌شود که در خود استان تولید می‌شود و در گام دوم با استفاده از تبادلات بین استانی، درصدد رفع نیازهای استان برخواهیم آمد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcfimdmaw6dv.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما