جمعه ۲۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : 3634
موسی پور تاکید کرد:

اهتمام تعاونیها در تسریع روند ساخت پروژه‌های مسکن مهر قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به نقش موثر تعاونیهای مسکن در اجرای سیاستهای حوزه مسکن، بر لزوم اهتمام جدی این تعاونیها در راستای تسریع روند ساخت و ساز مسکن مهر در استان تاکید کرد.
اهتمام تعاونیها در تسریع روند ساخت پروژه‌های مسکن مهر قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر استان، با اشاره به عزم جدی دولت برای حل مشکلات اساسی کشور گفت: در سایه ایده ماندگار مسکن مهر، معضل چندین ساله مسکن در کشور حل شده و خانوارهای زیادی از نعمت داشتن سرپناه و مسکن مناسب بهره مند شده اند.

وی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری دست اندرکاران مسکن مهر استان به ویژه تعاونی های مسکن مهر تصریح کرد: با همت و تلاش همه بخشها و عناصر دست اندرکار، خوشبختانه مسکن مهر در استان از پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده و همه امکانات و منابع استان برای تحقق کامل سیاست های این حوزه بسیج شده اند.

تحویل چهار هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال و ابتدای سال آینده
استاندار قم با اشاره به واگذاری قطعی بیش از ۱۳ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در طی چهار مرحله و برنامه ریزی برای تکمیل و تحویل چهار هزار واحد دیگر تا پایان امسال و ابتدای سال آینده افزود: امیدوارم با مشارکت و همکاری همه دستگاه ها و مسئولان تعاونی ها، گام های بعدی برای رسیدن به اهداف کلان بخش مسکن استان، محکم تر از گذشته برداشته شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به موانع و مشکلات پیش روی تعاونی‌های مسکن مهر، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی ذی ربط باید برای تسریع در رفع این مشکلات و موانع پیگیری جدی داشته باشند.

موانع کاری نباید در سرعت پروژه های مسکن مهر خلل ایجاد کند
موسی‌پور با بیان این که موانع کاری نباید در سرعت پروژه های مسکن مهر استان ایجاد خلل کند، تاکید کرد: توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات این بخش از جمله معافیت مالیاتی، بیمه کارگران، مالیات بر ارزش افزوده پیمانکاران مسکن مهر و همچنین صدور اسناد واحدهای مسکن مهر یک ضرورت است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.xnxt23n-kftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما