دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 36407
آیت الله نوری همدانی:

پول نفت عربستان سعودی برای تربیت داعش هزینه می‌‌شود

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: برخی از کشورهای اسلامی مانند عربستان سعودی پول نفت و گاز خود را برای تربیت داعش هزینه می‌کنند.
پول نفت عربستان سعودی برای تربیت داعش هزینه می‌‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر دوشنبه در دیدار تعدادی از اعضای سازمان بسیج طلاب سراسر کشور، اظهار داشت: هر کاری که با اخلاص و پشتیبانی از نظام ولایی انجام شود عبادت است.

وی با بیان اینکه افزایش سواد و معلومات موجب پیشرفت انسان در جامعه می‌شود، افزود: باید همیشه با کتاب، درس و مذاکرات در تماس باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه انجام وظیفه نیازمند مطالعه بسیار است، افزود: در صرف و نحو و ادبیات فارسی باید قوی بود، همچنین در قلم و نویسندگی نیز باید قدرت داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید مزیت انقلاب اسلامی را به خوبی درک کنیم، ادامه داد: انقلاب ایران، انقلابی الهی و دینی است و با عقیده و ایمان مردم در ارتباط است.

نقش ولی فقیه برای مردم در جامعه تبیین شود

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) عده زیادی به عدم استمرار نهضت ایشان دل خوش کرده و به مبارزه پرداختند که خداوند برای ادامه راه پیامبر(ص)، ائمه را فرستاد.

وی با تأکید بر لزوم تبیین نقش ولی فقیه برای مردم در جامعه، افزود: در صورت نبود ولی فقیه استکبار خارجی و استبداد داخلی در جامعه نفوذ می‌کند.

این مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: مردم قبل از پیروزی انقلاب در برابر غرب خودباخته بودند اما امام خمینی(ره) به مردم شهامت دادند و چهره منفور غرب را نیز به مردم شناساندند.

امنیت ایران در دنیا بی‌نظیر است

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پربرکت بسیج در جامعه، افزود: میلیون‌ها انسان در راه پیشرفت اسلام و انقلاب در قالب بسیجی در جامعه فعالیت می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امنیت ایران در دنیا بی‌نظیر است، اظهار کرد: امروز موقعیت بانوان در جامعه نشان دهنده وجود امنیت و توجه ویژه این انقلاب به زنان است.

وی با اشاره به لزوم شناخت نقشه‌های دشمنان افزود: یکی از نقشه‌های دشمن وارد کردن صهیونیست‌ها در جوامع اسلامی است و متأسفانه برخی از کشورهای اسلامی نیز از صهیونیست‌ها تبعیت می‌کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: برخی از کشورهای اسلامی مانند عربستان سعودی پول نفت و گاز کشور خود را برای تربیت داعش هزینه می‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjaxet.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما