يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 36585
رئیس دانشگاه پیام نور قم:

مجتمع فرهنگی-ورزشی در دانشگاه پیام نور قم تأسیس شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه پیام نور قم با بیان اینکه بازسازی یک مجتمع فرهنگی ورزشی در دانشگاه پیام نورقم یک نیاز اساسی است، گفت: با موافقت هیئت امنا محوطه سازی این مجتمع در حال انجام است و امید است مجتمعی در شأن دانشگاه ساخته شود.
مجتمع فرهنگی-ورزشی در دانشگاه پیام نور قم تأسیس شود
به گزارش قم نیوز، محمد علی قره در نشست خبری که عصر امروز در دفتر ریاست دانشگاه پیام نور قم برگزار شد، با بیان اینکه مقرر شده که دانشگاه پیام نور قم به عنوان یک برند فرهنگی در میان سایر دانشگاه‌های پیام نور کشور شود، اظهار داشت: میزان اثر بخشی این مسئله در دانشگاه پیام نور قم از برنامه‌های پیش بینی شده بسیار جلوتر بود.

رئیس دانشگاه پیام نور قم با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور قم از دو مشکل اساسی رنج می‌برد، افزود: یکی از این مشکلات مشکل داخلی و مشکل دوم انتظار بالای شهر مقدس قم از دانشگاه پیام نور بود که این مشکلات طی این مدت حل شد.

قره با اشاره به برطرف شدن مشکلات اجرایی و بدهی‌های مالی دانشگاه گفت: به دنبال افتتاح ساختمان‌های جدید در دو واحد کهک و جعفریه هستیم و این کار با کمک خیرین و دولت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بازسازی یک مجتمع فرهنگی- ورزشی در دانشگاه پیام نورقم یک نیاز اساسی است، افزود: با موافقت هیئت امنا محوطه سازی این مجتمع در حال انجام است و امید است مجتمعی در شأن دانشگاه ساخته شود.

رئیس دانشگاه پیام نور قم با تأکید بر اثر بخشی معرفی وٌرزش علمی به حوزه‌های علمیه گفت: مردم ایران در حال حاضر به وسیله ورزش در حال ساکن شدن هستند و پول صرف شده برای ورزش نکردن مردم از درآمد نفت ایران بالاتر است.

قره با بیان اینکه حوزه علمیه در راستای همگانی کردن ورزش ایران می‌تواند عمل کند، تصریح کرد: باید در کنار در نظر گرفتن بعد جسمی ورزش به رشد اخلاقی نیز توجه شود و در صورت عدم توجه به این امر رشد سایر ابعاد وجودی ورزشکاران متوقف می‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد رسانه‌های ورزشی گفت: این عملکرد غلط سبب شده که قهرمانان ورزشی ما در سن پایین فوت کنند و چرا باید تنها سه درصد از مطالب و تیترهای رسانه‌های ورزشی به ورزش همگانی و بانوان اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه پیام نور قم با بیان اینکه میزان مدال‌های قهرمانی کسب شده توسط ایران در المپیک بسیار پایین است، گفت: تنها با اتکاء به ورزش همگانی می‌توان به مدال‌های بیشتر دست یافت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgnn9w.ak9374prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما