چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 36678
در قم

قاتل خاموش هشتمین قربانی را به کام مرگ کشید

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مرگ یک نفر بر اثر مسمومیت با گاز CO خبر داد.
قاتل خاموش هشتمین قربانی را به کام مرگ کشید
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث امروز چهارشنبه گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن از جمله حوادث امروز بود.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: در این حادثه متاسفانه آقایی ۳۰ ساله به علت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: علت این حادثه استفاده از ذغال چوب بود که با مرگ این فرد هشتمین مرگ بر اثر مسمومیت با گاز CO در قم رقم خورد.

فراهانی از برخورد یک دستگاه نیسان با پراید خبر داد و بیان کرد: این حادثه در جاده کهک روی داد که در آن دو نفر مجروح شدند.

وی در ادامه حوادث ۲۴ ساعت گذشته را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: برخورد خودرو با عابر از جمله این حوادث بود که متاسفانه منجر به فوت آقایی ۳۰ ساله شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به برخورد خودرو با موتور اشاره کرد و گفت: این حادثه در بلوار الغدیر روی داد که در آن چهار نفر مجروح شدند.

فراهانی اضافه کرد: مجروحان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی آمار حوادث موتورسیکلت سواران را مورد توجه قرار داد و اعلام کرد: صرفا ۱۱ فقره از تصادفات جرحی عصر دیروز به موتورسیکلت سواران اختصاص داشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه از مرگ یک نفر دیگر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن خبر داد و بیان کرد: خانمی ۳۵ ساله بر اثر خروج لوله بخاری از محل خود متاسفانه جان خود را از دست داد.

فراهانی با اشاره به آمار مسمومیت‌ها در سال جاری ابراز کرد: از شروع فصل سرما تاکنون ۷۲ نفر دچار کاهش سطح هوشیاری با درجات محتلف شده‌اند و متاسفانه هشت نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjomet.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما