سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 36875
با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت صورت گرفت

افتتاح 2 واحد تولیدی صنعتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: دو واحد تولیدی صنعتی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی محمودآباد قم افتتاح شد.
افتتاح 2 واحد تولیدی صنعتی در قم
به گزارش قم نیوز، دو واحد تولیدی صنعتی شرکت صدرا الکترومهبد شرکت محب بسپار صبح امروز در شهرک صنعتی محمودآباد قم با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی دیگر از مسئولان استان قم به بهره‌برداری رسید.

شرکت صدرا الکترومهبد به تولید کلر، اسید فلوریدریک، سود مایع و آب ژاول اهتمام دارد.

شرکت تولیدی صنعتی محب بسپار نیز به تولید پلی استایرن مقاوم در برابر ضربه می‌پردازد.

ظرفیت تولید اسمی سالانه محصولات صدرا الکترومهبد در سود مایع ۲۳ هزار تن در سال، اسید فلوریدریک ۹ هزار تن در سال، آب‌ ژاول ۲۲ هزار تن در سال و کلر مایع ۶ هزار تن در سال و ظرفیت اسمی محصولات تولیدی شرکت محب بسپار ۴۴ هزار تن در سال است.

تاریخ شروع احداث شرکت صدرا الکترومهبد فروردین سال ۸۹ و تولید آزمایشی آن در شهریور ماه سال جاری است. مساحت زمین این واحد تولیدی-صنعتی ۱۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع و مساحت زیربنای آن ۷ هزارمتر مربع است.

مساحت زمین واحد تولیدی محب بسپار نیز بیش از ۱۷ هزار متر مربع با زیربنای بیش از ۱۰ هزار متر مربع است.

سرمایه ثابت ارزی و ریالی صدرا الکترومهبد با توجه به پروانه بهره‌برداری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است، همچنین سرمایه ثابت ارزی و ریالی محب بسپار بیش از ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است که ارزش ماشین‌آلات خارجی در این واحدهای تولیدی-صنعتی به ترتیب ۱۰ هزار میلیون یورو و ۲ هزار و ۳۶۶ میلیون دلار است که به ۲۵ نفر در شرکت محب بسپار و ۱۵۰ نفر در صدرا الکترومهبد مشغول به کار هستند.

میزان تسهیلات ارزی الکترومهبد ۱۵ هزار و ۳۶۰ میلیون یورو و میزان تسهیلات ریالی ۱۹ میلیارد ریال است.

کاربرد عمده محصول شرکت صدرا الکترومهبد، تسویه آب، گندزدایی، صنایع فولاد و شوینده‌های بهداشتی است و می‌شود از مشخصات و ویژگی‌های خاص این واحد تولیدی در مقایسه با واحدهای مشابه در سطح کشور به مواردی چون سومین تولیدکننده این صنعت در بخش خصوصی، استفاده از آخرین و به‌روزترین واحد تولید کلر آلکالی، بهترین موقعیت جغرافیایی از نظر سهل‌الوصول بودن به مواد اولیه و مشتری، کاهش هزینه‌های تولید حمل و نقل و معرفی شده به عنوان واحد نمونه استانی اشاره کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciwvap.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما