چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 36927
استاندار قم:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدرت‌نمایی در برابر دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به نوعی قدرت‌نمایی در برابر دشمنان نظام اسلامی است.
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدرت‌نمایی در برابر دشمنان است
به گزارش قم نیوز، جاده قم به قنوات عصر امروز در مراسمی با حضور سیدمهدی صادقی استاندار قم، محسن بهشتی معاون امور عمرانی استانداری قم و سایر معاونین استانداری افتتاح شد.

استاندار قم با حضور در شهر قنوات پس از زیارت مرقد امام‌زادگان طیب و طاهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای این شهر گفت: توسعه زیرساخت‌های شهرهای استان قم سبب توسعه گردشگری و اقتصاد استان می‌شود.

سید مهدی صادقی افزود: یکی از اولویت‌های استانداری قم تقویت زیرساخت‌های شهرهاست چون ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنعت و گردشگری در این شهرها وجود دارد.

استاندار قم با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های برجام گفت: دوران پسابرجام می‌تواند سبب ایجاد تاثیرات مثبت اقتصادی بر کشور شود که مسئولین استانی و کشوری باید به آن توجه لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: لغو تحریم‌ها و گسترده شدن ظرفیت صادرات کشور می‌تواند بودجه عمومی کشور را افزایش دهند که تاثیرات آن بر پیشرفت استان‌ها و شهرها نیز مشهود خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک قدرت‌نمایی در برابر دشمنان است ابراز کرد: دشمنان ایران با ایجاد فشارهای سیاسی و اقتصادی در پی ایجاد دلزدگی از انقلاب در میان مردم هستند اما حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی سبب ناامیدی دشمن از شکست دادن ملت بزرگ ما می‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی عزت و سربلندی در روابط بین‌الملل را به ما هدیه داد بنا بر این حضور در راهپیمایی تشکر و قدردانی خوبی از این نعمت الهی است.

همچنین جلسه شورای اداری شهر قنوات با حضور استاندار برگزار شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcguy9w.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما