يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 37016
شهردار منطقه 3 قم خبر داد

افتتاح 22 پروژه شهری در منطقه 3 قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم از افتتاح 22 پروژه شهری در سطح این منطقه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب خبر داد.
افتتاح 22 پروژه شهری در منطقه 3 قم
به گزارش قم نیوز، رضا پوریافر با اشاره به پروژه‌های شهرداری منطقه سه به مناسبت ایام دهه فجر اظهار کرد: ۲۲ پروژه به مناسبت ۲۲ بهمن با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرداری منطقه سه اجرا شده که اکثر این پروژه‌ها از منابع شهرداری و بخشی از منابع سفر مقام معظم رهبری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی خیابان بادیان از جمله پروژه‌ها بوده که این پروژه شامل جدول‌گذاری، زیرسازی، روکش آسفالت، خط‌کشی، احداث میدان و اصلاح هندسی بوده که به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار منطقه ۳ قم با اشاره به ساماندهی حاشیه اتوبان امام علی گفت: این پروژه از ۱۶ متری بهارستان تا میدان ۷۲ تن بوده که بحث ساماندهی بوستان‌های حریم کمربندی، نصب گاردریل‌ها و افزایش ایمنی ترددکنندگان در محدوده حریم ریل با این هدف اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه دیگر احداث ایستگاه آتش‌نشانی بلوار شهید شیرازی است که اعتبارات این پروژه بخشی از طریق اعتبارات سفر مقام معظم رهبری بوده که حدود ۱۲ میلیارد ریال این پروژه از طریق دفتر مقام معظم رهبری اختصاص یافته است.

پوریافر عنوان کرد: پروژه ایستگاه آتش‌نشانی توسط شهرداری منطقه سه به بهره‌برداری رسیده و تحویل آتش‌نشانی شده که با تجهیز آن به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد.

وی با اشاره به فاز دوم بوستان ارغوان گفت: این بوستان بیش از ۸ هزار متر مربع مساحت دارد که نصب سنگفرش، سکوی نشیمن، آبخوری، آب‌نما و ست‌های ورزشی در آن انجام شده است.

شهردار منطقه سه قم خاطرنشان کرد: بحث توسعه بلوار شهید خداکرم از پروژه‌های دیگر بوده که از پل شهید دستغیب تا میدان شهید اوسطی ابتدای بهشت معصومه اجرا می‌شود که در این پروژه بحث پیاده‌روسازی، تامین روشنایی و باغچه‌سازی اطراف این محور در دستور کار است.

پوریافر با اشاره به بحث بهسازی بوستان‌های محله‌ای در سطح منطقه گفت: نصب کف‌پوش، وسایل بازی و گونه‌های متنوع گیاهی در بوستان‌های محله‌ای سطح منطقه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در سطح منطقه اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: بحث ایجاد دسترسی ورودی و خروجی به شهرک امام حسن از طریق کمربندی امام علی و بوستان فدک از سمت عوارضی ۷۲ تن در دستور کار قرار گرفته است همچنین اعتباری نیز برای تجهیز بوستان فدک در زمینه تامین ظرفشویی، آلاچیق، نمازخانه و آبخوری در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه سه قم عنوان کرد:‌ تملک بلوار زینبیه از محورهای مهم و توسعه‌ای منطقه سه است که امسال با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و سال آینده با هزینه ۷۰ میلیارد ریال پروژه تکمیل می‌شود.

وی یادآور شد:‌ تاسیس گلخانه‌های فدک و امام حسن مجتبی نیز در دستور کار است تا کشت و پرورش گونه‌های گیاهی در آنها صورت گیرد.

پوریافر خاطرنشان کرد:‌ افتتاح ۲۲ پروژه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب دوشنبه ۲۶ بهمن پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg3z9w.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما