سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : 37052
رئیس هیئت اسکیت استان قم خبر داد

اعزام اسکیت‌بازان قم به مسابقات لیگ برتر اینلاین کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت اسکیت استان قم از اعزام اسکیت‌بازان قم به مسابقات لیگ برتر اسکیت اینلاین قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.
اعزام اسکیت‌بازان قم به مسابقات لیگ برتر اینلاین کشور
به گزارش قم نیوز، محمد حسنی گفت: براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون اسکیت مسابقات فصل جدید لیگ برتر اسکیت باشگاه‌های کشور در رشته اینلاین از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اعزام تیم اینلاین هاکی قم به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بخش آقایان اضافه کرد: رقابت‌های لیگ برتر اینلاین هاکی مردان به مدت سه روز تا جمعه سی‌ام بهمن‌ماه برای تعیین تیم‌های برتر ادامه خواهد یافت.

رئیس هیئت اسکیت استان قم تصریح کرد: این دوره از رقابت‌های لیگ برتر با حضور ۱۰ تیم مدعی قهرمانی برگزار خواهد شد و رقابت‌ تیم‌های شرکت کننده به صورت متمرکز و به میزبانی آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام خواهد رسید.

حسنی خاطرنشان کرد: مردان اسکیت‌باز قم در این دوره از پیکارهای لیگ برتر اینلاین باشگاه‌های کشور با تیم‌های هیئت اسکیت خراسان‌رضوی، هیئت اسکیت همدان، سایمان آذربایجان شرقی، نیروی زمینی ارتش، شهدای نزاجا تهران، آکادمی اسکیت انقلاب تهران، جوانان انقلاب تهران، آکادمی اسکیت خرمشاد تهران و مهرآریا خمینی‌شهر به رقابت خواهند پرداخت.

وی در ادامه به برنامه‌ بازی‌های تیم اسکیت اینلاین قم اشاره کرد و افزود: تیم اینلاین هاکی قم در این دوره از مسابقات در نخستین دیدار خود روز چهارشنبه این هفته مقابل تیم آکادمی اسکیت خرمشاد تهران به میدان خواهد رفت.

این مسئول اضافه کرد: دومین مسابقه نماینده هیئت اسکیت استان قم در این دوره از رقابت‌ها مقابل تیم هیئت اسکیت خراسان‌رضوی در روز پنجشنبه بیست و نهم بهمن ماه به انجام خواهد رسید و در همین روز، اسکیت‌بازان قم در سومین بازی خود مقابل نماینده همدان به میدان خواهد رفت.

حسنی تصریح کرد: چهارمین و پنجمین بازی‌های تیم اینلاین هاکی قم در سومین روز از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه سی‌ام بهمن‌ماه مقابل ‌تیم‌های مهرآریا خمینی‌شهر و شهدای نزاجا تهران به انجام خواهد رسید.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که امسال چه تیم‌هایی از قم در لیگ‌های کشور حضور داشتند، اظهار کرد: تیم اسکیت‌ هاکی قم نیز امسال در مسابقات لیگ برتر اسکیت‌هاکی مردان باشگاه‌های کشور به میدان رفت، اما در پایان مرحله مقدماتی موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی نشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مرحله پایانی فصل جاری پیکارهای لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور نیز روزهای بیست و هشتم تا سی‌ام بهمن‌ماه به میزبانی آکادمی اسکیت انقلاب تهران برگزار خواهد شد و برترین‌ها به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد؛ امیدواریم با توجه به نمایشی که اسکیت‌بازان قم در مرحله مقدماتی داشتند دست‌کم یک یا دو ملی‌پوش در تیم اسکیت‌هاکی کشورمان داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgxz9w.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما