سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 37069
رئیس ستاد انتخابات استان قم:

صدای دانشجو عامل تقویت نظام اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد انتخابات استان قم با تاکید بر اینکه صدای دانشجو در دانشگاه عامل تقویت نظام اسلامی است، گفت: صدای دانشجویان باید شنیده شود زیرا این افراد جسارت لازم را دارند و بدون ملاحظات خواسته‌ها و نظرات خود را بیان می‌کنند.
صدای دانشجو عامل تقویت نظام اسلامی است
به گزارش قم نیوز، احد جمالی ظهر امروز طی نشستی با دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی استان قم که در تالار امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی برای تقویت هنجارهای جامعه و تضعیف ناهنجاری‌ها تلاش می‌کنند، اظهار کرد: فلسفه استاندار، فرماندار و بخشدار این است که به عنوان پدری در خانواده برای تفاوت تفکرات و گرایش‌های موجود در میان افراد احترام قائل شود.

وی با تاکید بر اینکه صدای دانشجویان در دانشگاه عامل اطمینان و تقویت نظام اسلامی است، اضافه کرد: صدای دانشجویان باید شنیده شود زیرا این افراد جسارت لازم را دارند و بدون ملاحظات خواسته‌ها و نظرات خود را بیان می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم خاطرنشان کرد: دانشجویان استان قم با توجه به ظرفیت‌های این استان باید فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دهند اما تاکنون از این ظرفیت‌ها به شیوه‌ای مطلوب استفاده نشده است.

وی با اشاره به اینکه ارتباط دانشجو با دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداری مطلوب است، عنوان کرد: یکی از ماموریت‌های مسئولان استانی همفکری با روسای دانشگاه‌ها و دانشجویان است و در این راستا اقدامات امنیتی معنایی ندارد زیرا انقلاب اسلامی برگرفته از آرمان‌های فرهنگی است.

جمالی بر شنیدن نظرات منتقدین نظام اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: در شهر قم اندیشمندان قوی حضور دارند که می‌توانند جایگاه ایران اسلامی را در میان کشورهای مختلف ارتقا دهند.

وی از دانشجویان به عنوان فعال‌ترین نیروهای جامعه اسلامی نام برد و مطرح کرد: انتخابات حیثیت نظام جمهوری اسلامی است و دانشجویان باید در این عرصه رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

جمالی با بیان اینکه انتخابات به معنای رجوع به اندیشه همگانی مردم است، اظهار کرد: مسئولان دولت در برابر انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان مسئولیت دارند زیرا باید با عدالت و بدون توجه به خواسته‌های شخصی امانت‌داری کنند.

معاون سیاسی استانداری قم همفکری و هم‌افزایی را یکی از نیازهای رفع مشکلات جامعه اسلامی برشمرد و تصریح کرد: انسان‌های عاقل و مومن مشکلی برای جامعه اسلامی به دنبال نخواهند داشت؛ امیدواریم بتوانیم مجلسی با عقلانیت بالا داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdceo78x.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما