چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : 37076
رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

وجود 400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: طبق آمارها 400 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد.
وجود 400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی ظهر امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در دل ملت ایران جای دارند، اظهار کرد: شهدا نمادی از غیرت انقلابی و اسلامی هستند و مردم قدردان جایگاه و منزلت ایشان هستند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی و ورزشی در کشور اظهار کرد: در سال‌های اخیر پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باقی مانده است و طبق آمارها ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر در هر سال رقمی بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شود، ۳۰ سال طول می‌کشد که این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وی بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام بخش ورزشی اشاره کرد و گفت: البته وزارت ورزش در این خصوص برنامه‌ریزی خوبی داشته است.

لاریجانی با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در قم بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ پروژه نیمه تمام ورزشی در قم وجود دارد و باید این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود چراکه با اعتبارات موجود به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها مدت زمان زیادی می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه متوسط سرانه ورزشی در قم ۴۵ سانتی‌متر است، گفت:‌ این در حالی است که سرانه ورزشی در کشور ۷۵ سانتی‌متر است و این آمار نشان می‌دهد که باید تلاش بیشتری برای توسعه فضاهای ورزشی در قم صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین بهره‌مندی از ظرفیت خیرین را در اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و توسعه فضای ورزشی مورد تاکید قرار داد و گفت: باید مسئولان استان نیز در این مسیر از خیرین و بخش خصوصی حمایت‌های لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای ورزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد و باید همه مسئولان در این مسیر تلاش لازم را داشته و از ظرفیت‌ها بهره بگیرند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccexq1.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خوب شما را انتخاب كردند فقط آمار بگيرييد يا اينكه با دولت راستگويان اقدام عملي داشته باشيد؟ چقدر حرف بس ديگه ....